1402/08/16-17:22

چند خبر از فرآيند رفع نواقص خط ۴ مترو تهران

چند خبر از فرآيند رفع نواقص خط ۴ مترو تهران

فارغ از پروژه‌های تعريف شده برای احداث مسير و ايستگاههای بخش توسعه شرقی و غربی خط ۴ رفع نواقص اين خط نيز در برنامه‌های اجرايی شركت مترو تهران قرار داشته و در صورت تامين به موقع منابع مالی، اتفاقات مسرت بخشی در اين زمينه رخ خواهد داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) مهندس "حسن كاوسی فر" مجری خط ۴ مترو در مورد روند تكميل برخی اقدامات عمرانی مربوط به ايستگاههای در حال بهره‌برداری اين خط گفت: به موجب تلاشهای صورت گرفته در سال جاری، ورودی دوم ايستگاه تئاترشهر كه افتتاح آن تاثير بسزايی در ساماندهي روند تردد مسافران خروجي از ايستگاه در چهارراه حضرت وليعصر(عج) خواهد داشت، به لحاظ ساختمانی تقريباً كامل شده و فقط مساله تجهيز آن به پله برقی باقی مانده است. در مورد ايستگاه شادمان نيز گالری ارتباطی بين خطوط ۲ و ۴ مترو در حال كار است كه اين اقدام هم گشايش ارزنده ای برای مسافران ايستگاه مذكور به حساب می آيد.

مهندس كاوسی فر در ادامه به روند تكميل ورودي‌های شرقی و شمالی ايستگاه علامه جعفری اشاره كرد و افزود: ايستگاه علامه جعفری، نخستين ايستگاه از بخش توسعه غربی خط ۴ به شمار مي آيد كه ارديبهشت ماه امسال به بهره‌برداری رسيد و ورودي‌های دوم و سوم آن در حال ساخت است. راه‌اندازی اين ورودي‌ها مستلزم تامين منابع مالی بوده و اگر بتوان بودجه مورد نياز را به آن تزريق كنيم، در مدت زمانی محدود، دو ورودی جديد و اثرگذار به ايستگاه علامه جعفری افزوده مي‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط