1402/08/16-23:46
آقامیری در نشست مشورتی منطقه ۸ خواستار شد؛

اختصاص فضاهای کوچک مقیاس رایگان ورزشی در بوستان‌های محلات

اختصاص فضاهای کوچک مقیاس رایگان ورزشی در بوستان‌های محلات

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دور دوم حضور خود در منطقه ۸ و برگزاری نشست با معتمدین محلات ۱۳ گانه، خواستار برنامه‌ریزی مدیران ارشد مناطق نسبت به ارائه خدمات ورزشی و تفریحی رایگان در فضاهای عمومی شهری و محلی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ حجت‌الاسلام‌ آقامیری مجمع مشورتی محلات را اثرگذار و باعث شناخت اولویت پروژه‌های محلی دانست و گفت: برگزاری مستمر این جلسات در مناطق ۲۲گانه شهر تهران رویکرد شورای شهر را در زمینه مدیریت جمعی شهری و توجه به خواست و نظرات شهروندان در محلات به نمایش می‌گذارد.

آقامیری در ادامه از نمایندگان و معتمدین حاضر در جلسه درخواست کرد که به ارائه پیشنهاداتی بپردازند که قابلیت عملیاتی شدن در سطح محلات را داشته باشد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگر سخنان خود از مدیران شهری منطقه ۸ خواست تا نسبت به اختصاص فضاهای کوچک مقیاس رایگان ورزش و تفریح شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در بوستان‌های محلات برنامه‌ریزی و اقدام کنند و در این حوزه پیشتاز باشند.

در این جلسه که با حضور "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران شهری برگزار شد، معتمدين محلات ۱۳گانه منطقه به بیان برخی از درخواست‌ها از جمله پروژه‌های توسعه محله‌ای در محله مجیدیه، پروژه احداث پل عابر پیاده در محله تهرانپارس، کمبود سرانه فضای سبز در محله کرمان، جمع‌آوری جوی‌ها و تبدیل به کانیو در محله نارمک، روشنایی معابر و برخی بوستان‌ها، بهسازی و تجهیز مساجد در محله فدک و ... پرداختند.

در ادامه این نشست نیز پس از بیان مسائل و درخواست‌های معتمدین محلات این منطقه، گزارش پیشرفت پروژه‌ها به صورت عملیاتی و کارگاهی توسط معاونت برنامه‌ریزی منطقه ارائه شد.

بنابر این گزارش، سی و پنجمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۸ با حضور سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ و مدیران ارشد منطقه، با ملاقات شهروندان در مسجد جعفر طیار محله کرمان و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنان پایان یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط