1402/08/17-09:46
در قالب جشنواره تفريحی فراغتی دختران شهر تهران؛

هشت هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات بوستان بانوان منطقه ۱۹ بهره مند شدند

هشت هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات بوستان بانوان منطقه ۱۹ بهره مند شدند

جشنواره های تفریحی فراغتی دختران شهر تهران، با استقبال و بهره مندی ۸ هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات بوستان بانوان منطقه ۱۹ همراه شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت: این جشنواره با هدف افزايش سلامت جسمی و روحی، ايجاد پيوند مستحكم عاطفی بانوان و دختران با محوریت خانواده و فراغت با اجرای فعاليت های فرهنگی، نشاط و بازی و هيجان در تعامل با طبيعت پاییزی همراه است.

به گفته این مسئول استیج برنامه های فرهنگی(سرود، دف زنی، مسابقه و...)، ايستگاه های تفريحی فراغتی، ورزشی، دهکده فوتبال، انواع مسابقات هنري و و ورزشی مهیج ویژه مادر و كودک، كلاس های آموزشی، ايستگاه فروش محصولات دست آفریده های زنان، جشنواره غذا، برنامه های دوستدار محيط زيست و مديريت مصرف به همراه اهدای جوايز به برگزيدگان مسابقات و جشنواره های روزانه و همچنین پذیرایی میان وعده از خدمات ويژه ای است که در این برنامه بود.

ضمن اینکه مراجعین به این بوستان از خدمات گالری هنر، سالن های ورزشی و بدنسازی، كافی شاپ، استخر روباز نسيم، ترامپولين و دوچرخه سواری با تخفیف ۵۰ درصدی در ايام جشنواره بهره مند شدند.

اخگر پور به برپایی پاتوق های ورزشی شاد، گذرهای نشاط، شرایط رقابت و مسابقه و تفریح در محوطه اين بوستان در راستای افزايش نشاط اجتماعی دختران دانش آموز و دانشجو و ايجاد بستر مناسب برای فعاليت های فراغتی فكری و گروهی آنها در طول جشنواره اشاره کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط