1402/08/19-20:45
مرتضوی خبر داد:

نوسازی معابر منطقه۹ با ۲۰هزار تن آسفالت

نوسازی معابر منطقه۹ با ۲۰هزار تن آسفالت

شهردار منطقه۹ از اجرای ۲۰هزار تن آسفالت در ۲۵۰معبر در قسمت غربی شهر تهران از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون به منظور بهسازی شریان های اصلی و فرعی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه۹ با هدف مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان، به صورت مستمر با آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به بهسازی معابر اقدام می کند.

وی افزود: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در معابر بزرگراهی منطقه۹ از جمله؛ بزرگراه جاوید نشان متوسلیان، آیت الله سعیدی و ۴۵متری زرند و خیابان های اصلی شامل؛ سی متری جی، استاد معین، دستغیب، سادات، فتح آبادی و گزل خو و سایر معابر منطقه۹ در حال انجام است.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: تاکنون ۲۵۰ معبر اصلی و فرعی منطقه۹ نوسازی شده که از این میان ۱۳هزار تن به صورت مکانیزه در معابر اصلی و بزرگراهی و ۷هزار تن دیگر به صورت دستی در معابر فرعی و در قالب طرح توسعه محله ای و لکه گیری هندسی در ۱۱۰۰ نقطه آسفالت شده است.

وی اظهار داشت: معابر منطقه۹ پس از تغییر مقطع و اصلاح جداول و تبدیل به کانیوو، جهت هدایت آبهای سطحی اقدام به نوسازی آسفالت شده‌اند.

مرتضوی در خاتمه تاکید کرد که شهرداری منطقه۹ در تلاش است تا با نوسازی معابر غرب شهر تهران زمینه تسهیل تردد و رضایتمندی شهروندان را از مجموعه شهری فراهم کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط