1402/08/24-12:13

اجرای سه پروژه ترافیکی در منطقه ۱۳ در راستای سهولت در تردد وسایل نقلیه و ایمنی عابران

اجرای سه پروژه ترافیکی در منطقه ۱۳ در راستای سهولت در تردد وسایل نقلیه و ایمنی عابران

شهردار منطقه ۱۳ از آغاز اجرای سه پروژه ترافیکی ایمن سازی خروجی درب سوم بوستان جنگلی سرخه حصار، اصلاح هندسی معابر محدوده پایانه شرق جدید و احداث پارکینگ مکانیزه در مجموعه ساصد خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در تشریح پروژه های در دست اجرا معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه گفت: براساس اهداف کلان مديريت شهری در خصوص بهبود وضعيت حمل و نقل و ترافيک شهری و کاهش معضلات ترافيکی در محدوده و با توجه به نیازسنجی انجام شده، تعدادی پروژه ترافیکی، برنامه ریزی و عملیاتی می شود.

او در خصوص ایمن سازی خروجی درب سوم بوستان جنگلی سرخه حصار از بزرگراه شهید یاسینی افزود: این اقدام به جهت ایمنی سازی این محدوده و بر اساس تایید اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در فضایی به طول ۲۵۰ متر انجام می شود که زیرسازی و تخریب دیوار بتنی موجود، احداث دیوار سنگی با سنگ مالون، خاکبرداری و خاکریزی، زیرسازی و روسازی مسیر، شبکه جمع آوری آبهای سطحی و... از جمله اقدامات پیش بینی شده در این پروژه است.

شهردارمنطقه ۱۳، اصلاح هندسی در ورودی غربی و شرقی پایانه شرق جدید را از دیگر پروژه های ترافیکی منطقه دانست و اظهار داشت: این پروژه شامل تعریض خیابان و احداث رمپ در دسترسی های غربی و شرقی ورودی پایانه شرق است که مرحله مطالعاتی آن به اتمام رسیده و به زودی وارد فاز اجرا می شود.

محمد هادی علی احمدی، همچنین از بازسازی و انتقال پارکینگ های مکانیزه منطقه به داخل مجموعه ساصد خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اصلاح پارکینگ های مکانیزه در حال اجرا است و اجرا فونداسیون و جابجایی پارکینگ های مکانیزه نیز به زودی اجرایی خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط