1402/08/25-02:17
طی هفت ماه نخست سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

ارمغان آراستگی و آرامش در معابر جنوب شرق پایتخت با ۱۶ نقاشی ديواری

ارمغان آراستگی و آرامش در معابر جنوب شرق پایتخت با ۱۶ نقاشی ديواری

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۱۶ نقاشی دیواری به منظور آراستگی سیمای عمومی و زیبایی بصری و ایجاد نشاط و شادابی شهروندان، بر تارک خیابان های منطقه ۱۵ نقش بست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه ترسیم تصویر شهدا در محورهای اصلی و محله ها گامی مهم در هویت بخشی به شهر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: به همین سبب ۴ دیوارنگاره مزین به تمثال شهدای دفاع مقدس در ۴ نقطه از باب الرضای تهران در مجموع به مساحت ۵۶۶ مترمربع با همکاری اداره زیباسازی منطقه و سازمان زیباسازی شهرداری تهران به اجرا درآمد.

شهردار منطقه افزود: ۷ تابلوی معبر نیز در نواحی به نام معزز شهیدان سالمی، جامع بزرگی، ترابی، سجادی، کجانی حاجی آبادی، عبدالهی و سیانکی براساس مصوبه نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران تغییر یافته است.

او اضافه کرد: همچنین ۱۲ نقاشی دیواری با طرح های گرافیکی و شهری در مجموع به مساحت ۹۰۰ مترمربع در خیابان خاوران انجام شد.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح سایر اقدامات اداره زیباسازی طی این مدت پرداخت و افزود: اجرای ۷۴ هزار مترمربع رنگ آمیزی مبلمان و المان شهری، اجرای ۲ اثر کاشی کاری در بزرگراه امام علی(ع)، نصب ۶ المان حجمی در بزرگراه امام رضا(ع) و بعثت و نصب ۲ هزار و ۱۴۴ پرچم پایه بلند و کوتاه از جمله این اقدامات است.

محمد شیری گفت: همچنین ۴۰۰ تابلوی شناسایی معابر و پلاک منازل طی بازدیدهای انجام شده یا به درخواست شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(+۱۳۷) شناسایی و نصب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط