1402/08/25-02:22

رقابت ۵ هزار ورزشکار منطقه یک در قهرمان شهر ۲

رقابت ۵ هزار ورزشکار منطقه یک در قهرمان شهر ۲

مسابقات قهرمان شهر ۲ با شرکت و رقابت بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ ورزشکار منطقه یک به صورت انفرادی و تیمی در سطح محلات ۲۷گانه منطقه یک آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: دور منطقه ای مسابقات قهرمان شهر ۲ در ۲۰ رشته تیمی و انفرادی شامل آمادگی جسمانی، دارت، ژیمناستیک، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال، گل کوچک و... با حضور یک هزار ۸۳۶ نفر به صورت انفرادی و ۳ هزار و ۶۹۹ نفر در قالب ۳۵۱ تیم برتر از دور محله ای، آغاز شد.

رودکی افزود: این مسابقات در سه دور محله ای، منطقه ای و فرامنطقه‌ای انجام می شود که در دور محله ای، ۵۵ هزار نفر از شهروندان خانم و آقا در تمام رده های سنی به صورت تیمی و انفرادی در ۲۰ رشته والیبال، بسکتبال، داژبال، دارت، آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، ژیمناستیک و... که در مجموعه های ورزشی، بوستان ها، ایستگاه های ورزش شهروندی و مدارس محلات ۲۷ گانه اجرا شد شرکت کردند و نفرات برتر به دور منطقه ای راه یافتند.

او خاطر نشان کرد: مسابقات در رشته‌های والیبال، دارت، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی به پایان رسیده و رقابت در سایر رشته‌ها تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

گفتنی است شهرداری منطقه یک در رقابت های قهرمان شهر ۱ در سال گذشته توسط ورزشکاران خانم و آقا موفق به کسب ۲۱ مدال در رشته های تنیس روی میز، والیبال، شنا، بسکتبال و... در بین مناطق ۲۲گانه شد و از ۷۰ نفر از ورزشکاران که در این رقابت ها شرکت کرده بودند طی مراسمی تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط