1402/08/27-22:31

چراغ های راهنمایی و رانندگی منطقه۹ مرمت و بهسازی شد

چراغ های راهنمایی و رانندگی منطقه۹ مرمت و بهسازی شد

شهردار منطقه۹ از مرمت و بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی چشمک زن سولار و برقی در ۵۵ نقطه از غرب شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با عنایت به لزوم هوشیارسازی رانندگان در هنگام تغییر مسیر در معابر و همچنین کمک به روانسازی و کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه، تامین ایمنی عبور مرور عابران پیاده از گذرگاه های عرضی معابر و تقاطعات، طرح ضربتی مرمت و بهسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی چشمک زن برقی و سولار منطقه توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ به اجراء درآمد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح و در مدت ۴۵روز نسبت به مرمت و بهسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی چشمک زن سولار و برقی در ۵۵نقطه مرمت و بازسازی چراغ های مذکور اقدام می شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: این عملیات شامل؛ تهیه و نصب چراغ، نوسازی باطری، تعویض و مرمت کابل، عیب یابی مرمت و رفع نقص اتصالات و راه اندازی مجدد چراغ، نصب پنل خورشیدی در چراغ های سولار انجام می شود.

مرتضوی یادآور شد: معابر میرقاسمی، بهمن پور، قزوین، دکترهوشیار، گزل خو، بختیاری، دامپزشکی، استادمعین، طحانی، فتح آبادی، تفرش، نوری نیارکی، دانشگاه هوایی، امام محمد باقر(ع)، ۲۱متری جی، بزرگراه آیت الله سعیدی، جاوی نشان متوسلیان و رینگ داخلی میدان آزادی از جمله نقاطی بوده که شامل اجرای این طرح بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط