1402/08/29-00:12

طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در پهناورترین منطقه پایتخت / ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه ۴ پایتخت

طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در پهناورترین منطقه پایتخت / ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه ۴ پایتخت

شهردار منطقه ۴ از ارتقای امنیت اجتماعی و رضایت شهروندان خبر داد و گفت: طی طرح ضربتی که سه روز مداوم انجام شد، چهره منطقه از معتادان پاکسازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این رابطه گفت:در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی و اجرای منویات شهردار محترم تهران پیرامون جمع آوری و پاکسازی محلات، بوستان ها و فضاهای عمومی شهر از معتادین متجاهر و در خواست های متوالی شهروندان معزز منطقه در این خصوص، طرح ضربتی و فوریتی مذکور در سه روز گذشته در منطقه ۴ اجرایی شد.

وی افزود: این عملیات با نظارت مستقیم سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همکاری مجموعه فراجا، یگان ویژه، سرکلانتر چهارم، ستاد مبارزه با مواد مخدر، کلانتری های سطح منطقه و مشارکت و پشتیبانی شهرداری منطقه ۴ در بزرگراه شهید زین الدین و به ویژه بوستان جنگلی شیان و لویزان اجرا گردید.

کمالی زاده با اشاره به جزییات این اقدام گفت: این طرح سه روزه که از تاریخ ۲۴ الی۲۶ آبان ماه انجام شد، با تلاش بیش از هزار نفر از نیروهای انتظامی در هر روز و بررسی و رصد کلونی‌ها و پاتوق های معتادین متجاهر انجام شد.

شهردار منطقه ۴ اشاره کرد: در این سه روز بیش از ۱۰۰نفر از مواد فروشان و خرده فروشان دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

کمالی زاده در پایان گفت: این شهر متعلق به شهروندان فهیم و عزیزمان است و آنها حق دارند بی دغدغه و با خیال آسوده در آن زندگی کنند، پس ما بعنوان مدیران و مجریان نظم و آرامش وظیفه خدمت رسانی و امنیت شهر را برعهده داشته و در این راه مهم همواره کوشا خواهیم بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط