1402/09/01-14:31

۵ مجموعه فرهنگی، ورزشی در منطقه یک تهران در حال احداث است

۵ مجموعه فرهنگی، ورزشی در منطقه یک تهران در حال احداث است

۵ مجموعه فرهنگی، ورزشی در منطقه یک تهران به مساحت ۱۸ هزار مترمربع با تخصیص بودجه ای معادل ۶۲۰ میلیارد تومان در حال ساخت است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: مجموعه ورزشی قیطریه، مجموعه فرهنگی ورزشی قائم، مجموعه ورزشی ازگل، فضای فرهنگی گلابدره، سرای محله باغ فردوس از پروژه های در حال ساخت در منطقه یک است که این پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

صباغ با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی قائم با متراژ ۷ هزار مترمربع با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این دوره از مدیریت شهری تحویل شده گفت: این مجموعه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است و با اتمام آن سرانه فرهنگی و ورزشی افزایش می یابد و محله دارای یک سالن سینما و آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۵۰ نفر، سالن صخره نوردی و... خواهد شد.

او درباره سرانه ورزشی این منطقه نیز توضیح داد: میزان سرانه ورزشی منطقه پایین و حدود ۲۰ سانتیمترمربع بود که با افتتاح مجموعه ریحانه که نیمه کاره رها شده بود و پس از سال‌ها ترمیم و تجهیز شد و مجموعه ورزشی نفت که ۱۰ سال در مقابل دیدگان مردم نیمه تمام بود و ظرف ۴ ماه کار عمرانی تکمیل و ظرف یک ماه تجهیز و مورد استفاده شهروندان قرار گرفت توانستیم سرانه های ورزشی را با احتساب این دو مجموعه به مساحت ۳ هزار مترمربع، به ۲۳ سانتیمتر مربع افزایش دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط