1402/09/05-18:36

مشارکت شهروندان هدف رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴

مشارکت شهروندان هدف رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴

رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴ بر اساس تأکیدات شهردار تهران برای جلب مشارکت شهروندان پایه ریزی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، در این مراسم محمد علی الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با بیان اینکه اتکاء بر مشارکت مردم برای فتح قله‌های بزرگ است، گفت: رویداد ایده پردازی ۱۴۰۴ بر اساس تأکیدات شهردار تهران برای جلب مشارکت شهروندان پایه ریزی شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران ادامه داد: این رویداد یکی از ابزار‌هایی است که می‌توان از ایده‌ها و نظرات مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به تأکید این دوره مدیریت شهری نسبت به جلب مشارکت شهروندان بیان کرد: نزدیک به ۲۰ طرح در شهر تهران در حال طراحی و پیاده سازی است که مشارکت شهروندان را در اداره شهر پایه ریزی می‌کند. اهمیت مساله خانواده و خانواده محوری و اداره شهر بر مبنای خانواده از سیاست‌های قطعی این دوره شهرداری است و در نظر داریم تا محیط شهر را برای حضور خانواده‌ها امن کنیم.

بنابراین گزارش، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز در مراسم اختتامیه دومین رویداد ایده پردازی مردمی تهران گفت: در چند ماه اخیر ۲۳۰۰ ایده در حوزه خانواده به ما رسیده است که بهترین طرح‌ها را گلچین کرده و از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. نگاهی متفاوت به موضوع خانواده این گونه است که هر کار و تصمیمی که گرفته می‌شود روی نهاد خانواده تاثیر مستقیم می‌گذارد، این نگاهی است که اگر اتفاق بیفتد می‌تواند تغییرات زیادی ایجاد کند.

در پایان همچنین انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هم در آیین اختتامیه دومین رویداد ایده‌پردازی مردمی «تهران؛ شهر خانواده» ، بر لزوم فراهم کردن شرایط مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید و تصریح کرد: شهر دوستدار خانواده نیاز به اقدامات و فراهم کردن شرایط و زیرساخت دارد که یکی از مهمترین برنامه‌ها این است که آسیب‌های اجتماعی حاشیه شهر‌ها کاهش پیدا کند.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید بستر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شهر را برای دوستدار خانواده فراهم کنیم، گفت: ما در یک شهر دوستدار خانواده و خانواده‌محور به امنیت نیاز داریم و این موضوع نیازمند شرایط و امکاناتی است که باید از قبل مهیا شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط