1402/09/09-00:17
در نشست مجمع مشورتی و تخصصی منطقه ۱۵ مطرح شد؛

از بهسازی معابر با پخش ۸۳ هزار تن آسفالت تا رفع کامل معارضین پروژه شهید شوشتری

از بهسازی معابر با پخش ۸۳ هزار تن آسفالت تا رفع کامل معارضین پروژه شهید شوشتری

مجمع مشورتی و تخصصی منطقه ۱۵ با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و مدیران شهری منطقه و جمعی از معتمدین محلات این منطقه برگزار شد و مسائل و مشکلات محلات منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دومین مجمع مشورتی و تخصصی با حضور حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار و ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته، درخصوص رفع مشکلات شهری، بهسازی و تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه محله ای متناسب با نیاز شهروندان تبادل نظر شد.

در این جلسه ۳ ساعته که جمعی از معتمدین محلات منطقه حضور داشتند پروژه ها به تفکیک محلات به صورت کارگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در ادامه دیدارهای مردمی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان، حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری به همراه محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در مسجد صادقیه محله افسریه حاضر و ضمن گفتگوی صمیمانه با مردم در جریان مشکلات محلات این منطقه قرار گرفتند.

حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار با اشاره به اقدامات عمرانی، شهرسازی و... در منطقه ۱۵ نظیر تسریع روند نوسازی بافت فرسوده و بهسازی معابر با اجرای نهضت آسفالت اظهار امیدواری کرد: با همت مضاعف و همکاری همه بخش ها دیگر موارد مطروحه نیز انجام شود تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی و رضایت شهروندان باشیم.

محمد شیری شهردار منطقه نیز در این دیدار مردمی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به ارائه گزارشی از اقدامات مدیریت شهری پرداخت و گفت: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران و نگاه ویژه شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر زاکانی به مناطق جنوبی تهران به ویژه باب الرضای تهران و همت همکاران منطقه اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف شهری در منطقه ۱۵ رقم خورده است.

شهردار منطقه ۱۵ به طرح نهضت آسفالت در منطقه اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون معابر نواحی هفتگانه با پخش بیش از ۸۳ هزار تن آسفالت بهسازی شده است که این حجم فعالیت حداقل ۶ برابر میانگین ۵ سال گذشته است.

او در ادامه به رکورد زنی منطقه ۱۵ در صدور پروانه ساختمانی و رشد صددرصدی نسبت به مدت مشابه اشاره کرد و گفت: سال گذشته با صدور ۱۳۰۰ فقره پروانه ساختمانی رتبه نخست شهر تهران را داشتیم، امسال نیز تاکنون هزار پروانه ساختمانی در سطح منطقه ۱۵ صادر شده است که نشان از تسریع روند نوسازی بافت های فرسوده را می دهد.

محمد شیری در ادامه گزارشی از آغاز به کار پروژه های نوسازی در محدوده بافت های فرسوده طی یک سال اخیر پس از وقفه چندساله، رفع کامل معارضین پروژه شهید شوشتری، رتبه نخست منطقه در طرح من شهردارم با مشارکت ۵۰ هزار شهروند و طرح های ترافیکی برای خروج محله افسریه از بن بست به شهروندان ارائه کرد.

همچنین شهردار منطقه در این دیدار مردمی از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات ترافیکی محدوده سرای ایرانی خبر داد و افزود: با افتتاح پروژه شهید شوشتری و نیز پروژه تقاطع خیابان شهید محلاتی به بزرگراه شهید باقری ترافیک این محدوده کاسته خواهد شد همچنین یک طرح دیگر نیز در سازمان مشاور شهرداری تهران برای تسهیل تردد شهروندان و اهالی افسریه در حال بررسی است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط