1402/09/10-14:08

افزایش ایمنی و روان‌سازی ترافیک منطقه ۱۹ با نصب و مرمت بیش از ۱۸۰ عدد تجهیزات ترافیکی

افزایش ایمنی و روان‌سازی ترافیک منطقه ۱۹ با نصب و مرمت بیش از ۱۸۰ عدد تجهیزات ترافیکی

عملیات ایمن‌سازی ورودی‌ها و خروجی‌های شبکه معابر منطقه ۱۹، با هدف افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات و هدایت درست جریان ترافیکی انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت بحث ایمنی معابر و نقش مهم آن در کاهش ترافیک افزود: بازدیدهای میدانی کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه از معابر به صورت مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: در همین راستا به منظور هدایت صحیح رانندگان در مواقع شب و تاریکی، جلوگیری از ازدحام خودروها و کاهش آسیب به سرنشینان خودرو، ۸ عدد ضربه‌گیر پلاستیکی(کاشن‌تانک و بشکه) در بزرگراه آزادگان غرب به شرق ورودی خلیج فارس و تبادل کندرو به تندرو مقابل علی آباد، شرق به غرب همین بزرگراه در تبادل کندرو به بزرگراه شهید کاظمی شمال و بزرگراه آزادگان شرق به غرب تبادل کندرو به تندرو مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار نصب شده است.

فرهادی بیان کرد: اجرای عملیات رنگ آمیزی سرعتکاه های آسفالتی، خط کشی و آشکارسازی به منظور کاهش سرعت خودروها، ایمنی عابران، آرام ‌سازی ترافیک و ایمن ‌سازی معابر درخیابان بنفشه تقاطع کوچه شهید ریاحی و مقابل بوستان امام علی(ع) به مساحت حدودی ۶۰ مترمربع با رنگ دوجزئی و فام سفید انجام شده است.

این مسئول در تشریح سایر اقدامات معاونت حمل نقل و ترافیک به ایجاد نوشتار با عناوین سرعتکاه، احتیاط و آهسته به تعداد ۱۲ عدد، عملیات ایمن سازی نیوجرسی با نصب استوانه ترافیکی و خطرنما در ضلع جنوب میدان بخشنده و نصب تابلو دوربرگردان در بزرگراه علامه عسگری مقابل حرم مطهر اشاره کرد.

همچنین ۴۰ عدد تابلو ترافیکی خطرنما، جهت نما و توقف ممنوع، ۷۰ عدد استوانه ترافیکی، ۷۰ شاخه گاردریل در معابر و شبکه بزرگراهی منطقه مرمت و نصب شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط