1402/09/12-10:30

سومین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان شهر تهران در قلب طهران

 سومین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان شهر تهران در قلب طهران

سومین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان شهر تهران که از مهرماه سال ۱۴۰۲ با برگزاری مراسم قرعه کشی آغاز شده بود در ششم آذرماه با برگزاری مراسم اختتاميه به کار خود پایان داد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ این مسابقات با حضور ۲۲ تيم از ورزشكاران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در زمين چمن مصنوعي بوستان شوش در محله هرندی و طی سه ماه با حضور ۴۳۰ ورزشکار بانو برگزار گرديد.

انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ طی سخنانی در مراسم اختتامیه این رقابت ها اعلام نمود: ظرفیت های بسیاری در منطقه ۱۲ برای خدمت رسانی به شهروندان وجود دارد که سعی شده با برنامه ریزی های مستمر از این پتانسیل و ظرفیت استفاده حداکثری برای ارائه خدمات به شهروندان شود و در همین چارچوب با برگزاری برنامه های خلاقانه زمینه حضور حداکثری زنان ورزشکار در میادین ورزشی نیز فراهم آمده تا ضمن ایجاد فرصتی برای شناسایی افراد مستعد در رشته های مختلف ورزشی بتوانیم از طریق گسترش ورزش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.

مقدم نائب رئیس کنفدراسیون مینی فوتبال آسیا در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات اعلام نمود: بازیکنان مستعد این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و مجوز حضور یک تیم از شهرداری تهران در مسابقات جام باشگاههای جهان ۲۰۲۴ امارات از طرف ایشان صادر شد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور انارکی محمدی شهردار منطقه، اجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، مقدم نائب رئیس کنفدراسیون مینی فوتبال آسیا، ساداتی معاون فرهنگی اجتماعی منطقه و  میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش برگزار شده و طی مراسم اختتامیه از مادر شهید بزرگوار علی صادقی ساکن در محله شهید هرندی تجلیل بعمل آمده و در ادامه از تیم های برتر و خانم گل مسابقات با اهدا حکم، مدال و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم نیز مدیران شهری و بازیکنان تیم های شرکت کننده در این رقابت ها با امضا لوح یادبود مسابقات ضمن حمایت از کودکان مظلوم فلسطین اعلام نمودند حق کودکان ورزش و تفریح بوده و انزجار خود از این جنایات را اعلام کردند.

مقام اول: تیم منطقه ۱۹ 
مقام دوم: تیم منطقه ۲۱
مقام سوم: تیم منطقه ۹
تیم اخلاق: تیم منطقه ۲۰
خانم گل مسابقات: طهورا کرامتی از منطقه ۹

نظرات

captcha

اخبار مرتبط