1402/09/13-21:06

مددسرای امید منطقه ۹ تجهیز شد

مددسرای امید منطقه ۹ تجهیز شد

شهردار منطقه۹ از آماده‌سازی و تجهیز مددسرای امید در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب دیده اجتماعی از خدمات حمایتی رایگان، همزمان با شروع فصل سرما، خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف بالا بردن سطح امنیت شهروندان و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، اقشار آسیب دیده اجتماعی از خدمات حمایتی رایگان مانند اسکان، غذای گرم، استحمام، پیرایش، خدمات پزشکی_درمانی در مددسرای امید بهره مند می شوند.

وی همچنین از ارائه خدمات مشاوره فردی و گروهی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط مشاوران مددسرای امید در راستای بهبود کیفیت زندگی اقشار آسیب‌ دیده اجتماعی و ارتقاء سطح آگاهی، بهداشت و سلامت مددجویان خبر داد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با افراد بی خانمان، نسبت به معرفی آنها به صورت تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ و هم مراجعه حضوری به مددسرای امید اقدام کنند تا این افراد از امکانات رفاهی و حمایتی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است مددسرای امید با مساحتی حدود ۵۰۰ مترمربع و ظرفیت بیش از ۱۵۰ نفر، واقع در بزرگراه فتح به صورت شبانه‌روزی میزبان افراد بی سرپناه، کارتن خواب و بی‌خانمان است.

نظرات

captcha
  • گودرزی 17 بهمن

    توروخدایه شماره تماس ازمددسرای امید خیابان فتح ۲۹بزارید

اخبار مرتبط