1402/09/14-21:48
برگزاری اختتامیه بیست و دومین مسابقات فوتسال کارکنان با حضور شهردار منطقه ۱۵

تیم حوزه شهردار قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ شد

تیم حوزه شهردار قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ شد

مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ با قهرمانی تیم حوزه شهردار منطقه ۱۵ به پایان رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منظقه ۱۵ با برتری یک بر صفر تیم حوزه شهردار بر تیم شهربان به پایان رسید و بدین ترتیب تیم حوزه شهردار قهرمان این دوره از مسابقات شد.

محمد شیری شهردار منطقه در آیین اختتامیه بیست و دومین مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه این مسابقات به منظور ترویج فرهنگ ورزش و همچنین نشاط و شادابی بین کارمندان و کارگران شهرداری منطقه ۱۵، برگزار شد گفت: ورزش و سلامتی به عنوان یکی از جدی‌ترین مقوله‌های بازدهی و بهره‌وری سرمایه‌های انسانی مورد توجه جدی است.

او به استقبال خوب همکاران از این رویداد ورزشی اشاره کرد و بر اجرای برنامه های ورزشی از این دست با هدف ایجاد شور و نشاط و ارتقا سلامت جسمی و روحی تمامی کارکنان تاکید کرد.

بیست و دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منطقه ۱۵، با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی ‌به مدت ۴۰ روز (۳ روز در هفته) در سالن ورزشی شهید بروجردی برگزار شد که در دیدار رده بندی تیم های ناحیه چهار و ناحیه یک، به مصاف هم رفتند و تیم ناحیه چهار عنوان برتر را از آن خود کرد و تیم های حوزه شهردار، شهربان و ناحیه چهار به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند همچنین هادی گوزل پور نیز با ۱۰ گل زده از تیم شهربان آقای گل این دوره از مسابقات لقب گرفت.

آیین اختتامیه بیست و دومین مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ با حضور شهردار منطقه و همکاران برگزار و از رتبه های برتر با اهدای کاپ، لوح یاد بود و مدال، تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط