1402/09/15-00:16
فرهادی خبر داد:

توافق شهرداری منطقه ۱۹ با موقوفات مروی و کوره داران برای رفع معارضین پروژه‌ احداث بلوار ۴۰ متری غدیر

توافق شهرداری منطقه ۱۹ با موقوفات مروی و کوره داران برای رفع معارضین پروژه‌ احداث بلوار ۴۰ متری غدیر

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای توافقات با موقوفات مروی و کوره داران برای رفع معارضین پروژه‌ احداث بلوار ۴۰ متری غدیر در ناحیه سه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به روند تکمیل پروژه‌ بلوار غدیر، از تلاش برای رفع معارضین این پروژه در مسیر بزرگراه های آیت الله سعیدی و آزادگان خبر داد و گفت: در همین راستا ۶۰ معارض ملکی و معارض تاسیساتی شناسایی و نسبت به اجرای توافق نامه اولیه با مالکان اقدام تا تسهیل ترافیک این محدوده ایجاد شود.

به گفته این مسئول از ۶۰ معارض ملکی، بخشی مربوط به املاک موقوفه مروی است که در تصرف مستاجر قرار دارد و ۹ کوره آجرپزی نیز در ضلع غربی این معبر بوده که توافقات لازم با مالکان آنها انجام شده است.

وی در خصوص معارضین تاسیسات شهری به وجود حریم کانال، منهول های جمع آوری آب های سطحی، قنات، تیر چراغ برق، بخشی از جایگاه پمپ بنزین و... در مسیر اجرای پروژه اشاره کرد و افزود: در این خصوص تیر برق های واقع در مسیر توسط پیمانکار منطقه برق بهمن جابه جا خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: شهرداری منطقه مساعدت ویژه ای برای شهروندانی که توافق کردند در نظر خواهد گرفت.

فرهادی با اشاره به اینکه طراحی این خیابان با در نظر گرفتن اصول معماری ایرانی و اسلامی اجرا خواهد شد خاطر نشان کرد: در این مسیر ۴۰ متری، چهار تقاطع منتهی به بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان شهیدان ورامینی، بلوار شقایق و بزرگراه آزادگان اجرا و اصلاح هندسی آنها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: این بلوار ۴۰ متری شامل دو باندکندروی ۵/۵ متری و دوباند تندروی ۱۰ متری در مسیر شمال به جنوب و برعکس و پیاده رو خواهد بود.

شهردار منطقه یاد آور شد: در طول این مسیر احداث تفرجگاه، فضای سبز و مبلمان شهری اجرا خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط