1402/09/18-13:04
شهردار منطقه ۱۵ در بازدید مشترک با عضو شورای اسلامی شهر تهران از مجموعه ورزشی مهرخاوران:

باشگاه ورزشی مهر خاوران به زودی به چرخه خدمت باز خواهد گشت

باشگاه ورزشی مهر خاوران به زودی به چرخه خدمت باز خواهد گشت

شهردار منطقه ۱۵ به همراه رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران از باشگاه مهر خاوران در محله اتابک بازدید و در جریان روند بازسازی و راه‌اندازی مجدد این مجموعه ورزشی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، زهرا شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد شیری شهردار منطقه ضمن بازدید از باشگاه مهر خاوران محله اتابک پای صحبت معتمدین محل نشستند تا مساعدت و پیگیری لازم جهت رسیدگی و راه‌اندازی مجدد این مجموعه انجام شود.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در این بازدید گفت: در راستای تسریع و بازگشایی مجموعه مهرخاوران هرگونه کمک و مساعدتی که نیاز باشد از طرف شهرداری منطقه انجام خواهد شد.

او  با اشاره به تفاهم نامه انجام شده میان سازمان ورزش و فدارسیون کشتی کشور گفت: طبق تفاهم نامه انجام شده بازسازی این مجموعه ورزشی ۵ طبقه انجام و به زودی در اختیار فدارسیون کشتی قرار خواهد گرفت و بخش هایی نظیر خانه کشتی، بدنسازی و... در آن فعال می شود.

زهرا شمس احسان عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع روند بازسازی مجموعه ورزشی مهرخاوران و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان محله و منطقه اظهار داشت: استعدادهای ورزشی منطقه ۱۵ شناسایی و بر اساس آن‌ رشته‌های ورزشی شروع به فعالیت کنند.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران همچنین پیشنهاداتی در جهت ایجاد تعامل فی مابین معتمدین محلی، مدیران ارشد شهرداری منطقه و سازمان ورزش شهرداری تهران، ارائه کرد.

در این بازدید مهدی مالمیر سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، وحید جهانی شهردار ناحیه دو و نماینده فدراسیون کشتی نیز در این بازدید حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط