1402/09/18-20:00
همزمان با آغاز طرح من شهردارم۲؛

شهروندان منطقه۶ در مورد ۵۹ پروژه شهری نظر می دهند

شهروندان منطقه۶ در مورد ۵۹ پروژه شهری نظر می دهند

شهردار منطقه۶ از آغاز نظر سنجی مردمی در مورد ۵۴ پروژه توسعه محله ای و ۵ پروژه احداثی در قالب طرح من شهردارم۲ در نقطه مرکزی شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه، با اعلام این خبر گفت: شهرداری تهران با هدف جلب مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، پویش «من شهردارم» را در پایتخت اجرایی کرد؛ پویشی که زمینه‌‌ مشارکت حضور گسترده شهروندان را مهیا می کند و مدیریت شهری هم براساس مطالبه شهروندی و نظرات آنها، پروژه‌ها را اولویت‌بندی می کند.

وی با اشاره به آغاز رسمی طرح من شهردارم۲ از یازدهم آذر ماه گفت: در همین راستا منطقه۶ نیز کار خود را با نظرسنجی از شهروندان در مورد ۵۹ پروژه شهری آغاز کرده که از این تعداد ۵۴ پروژه توسعه محله ای و ۵ پروژه احداثی در محلات چهارده گانه با اخذ نظر شهروندان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

روحانی اظهار داشت: همچنین جلسات کارشناسی برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر در سطح نواحی و معاونت‌های مرتبط با سفیران اجرای طرح مذکور برگزار و نکات لازم جهت مشارکت شهروندان به آنها یادآوری شده است.

وی تصریح کرد: مرحله دوم این پویش با عنوان «من‌شهردارم۲» در دستورکار مجموعه شهری قرار گرفته که براساس نیاز و مطالبات شهروندان محلات، پروژه‌ها تعیین و در قالب نظرسنجی از آنها اولویت‌بندی و عملیاتی می شود.

این مقام ارشد شهری در منطقه۶ تاکید کرد: اجرای طرح من شهردارم باعث می شود تا حس همدلی و افزایش رضایتمندی در شهروندان ایجاد شده و مردم خود را در اداره امور شهر سهیم بدانند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط