1402/09/18-20:04

احداث چهار جایگاه سوخت کوچک مقیاس در منطقه ۲۱

احداث چهار جایگاه سوخت کوچک مقیاس در منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ از احداث چهار جایگاه سوخت کوچک مقیاس با هدف تامین سوخت خودروهای شهروندان در منطقه ۲۱ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" با اشاره به لزوم ساخت جایگاه‌های سوخت تک سکو در منطقه اظهار کرد: با هدف رفاه و رضایت رانندگان احداث جایگاه تک سکو کوچک مقیاس با پوشش دو محور آزادگان و تهرانسر در منطقه ۲۱ آغاز شده است.

وی درباره مشخصات فنی این جایگاه‌ ها افزود: این جایگاه‌ ها در زمینی به متراژ ۳۷۵ مترمربع احداث می شود و سه دیسپنسر و دارای ۶ نازل است که هم‌زمان امکان سوختگیری ۶ خودرو را فراهم می‌کند.

شهردار منطقه ۲۱ هدف از احداث این جایگاه‌ را تسهیل در روند توزیع سوخت در منطقه و رفع محدودیت‌های مربوط به تعداد جایگاه‌ ها در سطح منطقه دانست.

محمدرضا پوریافر با اشاره به اینکه این جایگاه‌ ها با مشارکت معاونت امور مناطق، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری تهران راه‌اندازی می شود، افزود: با توجه به اینکه منطقه ۲۱ دارای دو جایگاه است و با کمبود جایگاه سوخت روبرو است؛ براین اساس در بلوار شاهد تقاطع آزادگان یک جایگاه تک سکو کوچک مقیاس راه اندازی می شود.

شایان ذکر است سه جایگاه دیگر که بزدوی به مرحله ساخت و بهره برداری می رسد در اتوبان لشگری، کیلومتر ۱۱، بعد از خیابان دستواره، ضلع جنوب بوستان دستواره و اتوبان فتح، کیلومتر ۱۹، کنار گذر بوستان طبیعت و بزرگراه لشگری، کیلومتر ۱۷، خیابان ۶۳، خیابان طالقانی احداث خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط