1402/09/19-17:06

رقابت ۲ هزار شهروند در دور منطقه ای مسابقات "قهرمان شهر۲"

رقابت ۲ هزار شهروند در دور منطقه ای مسابقات "قهرمان شهر۲"

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به رقابت ۲۸ هزار شهروند در مرحله محله ای مسابقات، از آغاز مرحله دوم مسابقات "قهرمان شهر۲" در دور منطقه ای از اول آذر ماه خبر داد و گفت: ۲ هزار شهروند در این مرحله با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه مسابقات "قهرمان شهر۲ "، دور منطقه ای آغاز شده است، گفت: افزایش شادی و نشاط، ایجاد حس اعتماد به نفس و ترویج ورزش همگانی بین شهروندان از اهداف برگزاری این مسابقات است و این رویدادها می تواند ضمن ترویج موارد مذکور، شناسایی استعداد ها را نیز به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمان شهر در ۳ مرحله برگزار می شود که دور محله ای آن، چندی پیش در محدوده محلات برگزار شد، افزود: در حال حاضر این مسابقات با رقابت ۲ هزار شهروند در مرحله منطقه ای ویژه خانم ها و آقایان در حال برگزاری است و تیم های قهرمان مرحله قبل، در این مرحله با یکدیگر به مصاف هم می روند.

شهردارمنطقه ۱۳ اظهار داشت: در این مسابقات خانم ها در ۱۰ رشته ورزشی شامل والیبال، بسکتبال، بدمینتون، بومی _محلی، بدمینتون، آمادگی جسمانی، تنیس رو میز، شنا، ژیمناستیک و داژبال با بکدیگر در مجموعه ورزشی عماد مغنیه، الزهرا(س) و کوثر به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: همچنین آقایان نیز در ۱۰ رشته ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، گل کوچک، بدمبنتون، دومیدانی، تنیس رو میز، فوتبال دستی، کشتی و شنا در مجموعه های عماد مغنیه، وصالی و کوثر  با یکدیگر رقابت می کنند.

شهردارمنطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: قهرمان های این رشته های ورزشی پس از مرحله منطقه ای، به مسابقات فرامنطقه ای اعزام می شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط