1402/09/22-11:57
شهردار منطقه ۱۲ در رزمایش بزرگ شهید اسداللهی محله شهید هرندی:

تعریف بیش از ۱۰۰ سرفصل برای ارتقای زندگی شهروندان محله هرندی

تعریف بیش از ۱۰۰ سرفصل برای ارتقای زندگی شهروندان محله هرندی

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ در ششمین رزمایش بزرگ شهید اسدی محله شهید هرندی گفت: بهبود و ارتقای شرایط زندگی شهروندان در محله هرندی در دستورکار مشترک شهرداری و شورای شهر قرار دارد و در این راستا بیش از ۱۰۰ سرفصل در حوزه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی، شهرسازی و... تعریف شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، ششمین رزمایش مشترک و متمرکز جهادی قرارگاه شهید اسدالهی سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورای شهر؛ زهره الهیان، نمایند مجلس شورای اسلامی؛ سردار محمود توکلی، جانشین سپاه تهران بزرگ؛ اصحاب کریمی، مدیر کل بنیاد شهید استان تهران و جمعی از مدیران در ورزشگاه نابینایان شهید صفار هرندی برگزار شد.

وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تشکر از حاضران در این رزمایش که زحمات بی شاعبه ای برای محله هرندی تقبل کردند گفت: ۱۷۴ هکتار از ۱۶۰۰ هکتار مساحت منطقه ۱۲  متعلق به محله هرندی  است که ۶۸ درصد آن یعنی  حدود ۴۹۰۰ واحد مسکونی دارای بافت فرسوده است.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در  محله هرندی در دوره های قبل انجام شده اظهار داشت : متاسفانه به علت خلا مدیریت واحد در جغرافیای هرندی تاثیرگذاری اقدامات انجام شده در این محله متناسب با برنامه ریزی های انجام شده نبوده است که در این راستا با ویرایش طرح تفضیلی، تسهیلات بهتری برای شهروندان در حوزه بافت فرسوده داده شد.

وی با اشاره به اقداماتی مانند جمع آوری معتادان متهاجر ،احداث گذر ۲۴ متری در این محله و اقدامات دیگر در حوزه های مختلف، بر استمرار این اقدامات تاکید کرد.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به طرح من شهردارم ۲ گفت: از ۱۵۹ پروژه تعریف شده در منطقه ۱۲، ۱۸ پروژه آن مربوط به محله هرندی است که با افزایش حس تعلق شهروندان این محله و شرکت در این طرح می توان به نتایج موثرتری در راستای ارتقای این محله دست یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این رزمایش اظهار داشت: در کارهای بزرگ، همه دستگاه‌ها و مجموعه های دخیل در امر آسیب های اجتماعی باید پای کار باشند و هر جا که کار جهادی انجام گرفته؛ منتج به نتیجه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره های گذشته مدیریت شهری، کارهای بسیار خوبی در محله و منطقه انجام پذیرفت؛ اظهار داشت: اگر برنامه ها و هماهنگی های قبلی استمرار داشت؛ الان شاهد وضعیت بهتری در این منطقه بودیم. باید از تجربه های گذشته استفاده کنیم تا وضعیت این منطقه و محله و محله های آسیب‌پذیر دیگر را به صورت مطلوب تغییر بدهیم.

وی در ادامه گفت: زیست فعلی محله هرندی در شأن مردم متدین و انقلابی این منطقه نیست که باید با برنامه ریزی و هماهنگی های مناسب، عملکرد مطلوب داشته باشیم.

سردار محمود توکلی جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این رزمایش بیان کرد: این طرح قرارگاهی در محلات آسیب‌پذیر آغاز شد و کار‌ها بر اساس تکالیف و وظایف جلو خواهد رفت تا مردم احساس کنند که کار‌های خوبی انجام شده است.

وی افزود: واگذاری امکانات سالن ورزشی، توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان محروم و همچنین اهدا جهیزیه و بسته‌های معیشتی برای خانواده محروم محل و اجرای برنامه‌های مختلف درمانی از مهمترین برنامه‌ها در این رزمایش است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط