1402/09/24-10:26
معاون شهردار تهران:

مشارکت شهروندان در مدیریت شهری/ مولدسازی املاک با رویکرد توسعه ارزش افزوده

مشارکت شهروندان در مدیریت شهری/ مولدسازی املاک با رویکرد توسعه ارزش افزوده

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره مهم ترین اولویت های این معاونت گفت: مساله مولدسازی املاک برای ما بسیار با اهمیت می باشد و در این خصوصض برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف ا... فروزنده با اشاره به اجرای طرح من شهردرام بیان داشت: تعریف پروژه های محلی به دست خود مردم بسیار با اهمیت بوده و با این رویداد شهروندان از روند امور اجرایی پروژه ها و طرح های اجرایی شهرداری تهران کاملا مطلع می شوند. به طوریکه از هزار پروژه عمرانی تعریف شده برای مدیریت شهری، در دوره قبلی طرح من شهردارم، ۸۸۰ پروژه تکمیل و یا در حال تکمیل می باشند.

وی افزود: فلسفه وجودی شهرداری خدمت به مردم است و حق طبیعی آنان است که در روند اجرایی امور قرار داشته باشند و ما به عنوان خادمان مردم در مدیریت شهری موظف هستیم روند اجرایی امور و پروژه ها را به مردم گزارش دهیم که این امر در رضایت شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری نقش به سزایی دارد، بطور مثال در بحث آسفالت، فضای سبز و سایر حوزه ها اقدامات شاخصی انجام شده و حق طبیعی شهروندان است که در روند اجرایی امور قرار داشته باشند.

معاون شهردار تهران در پایان با تاکید بر توجه ویژه به نیروی انسانی اظهار داشت: بایستی تلاش کنیم نیروی انسانی از نظر مهارت، دانش و انگیزش بیش از پیش روند رو به رشد داشته و با بهره مندی از نیروی جوان، متعهد و متخصص در پست های مدیریتی، به عنوان یک نهاد خدمتگزار بیش از پیش در راستای اهدف مدیریت شهری و خدمت به شهروندان فهیم گام برداریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط