1402/09/24-17:52
در همایش تخصصی حمل‌ونقل عمومی مطرح شد؛

یکپارچگی حمل‌ونقل عمومی لازمه شهرهای بزرگ است

یکپارچگی حمل‌ونقل عمومی لازمه شهرهای بزرگ است

شهرهای بزرگ با توجه به وجود ترافیک نیازمند یکپارچه سازی مدهای حمل‌ونقل عمومی هستند تا شهروندان بتوانند برای تسهیل توام با ایمنی در عبور و مرور حداکثر بهره را ببرند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه یک، در همایش تخصصی یکپارچه سازی حمل و نقل عمومی که به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل و تقدیر از برگزیدگان این صنعت با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل‌ونقل عمومی شهرداری تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه، اساتید این حوزه و... در فرهنگسرای امام خمينی(ره) منطقه یک برگزار شد گفت: در بخش اول این همایش مهرداد تقی‌زاده بنیان‌گذار شهردانش و از مدیران اسبق شهرداری تهران به لزوم یکپارچه سازی حمل‌و‌نقل عمومی در کلانشهرها و ارایه نکات لازم در این خصوص پرداخت و مرضیه باریکانی مدیر شهردانش نیز پیرامون فضاهای زیرسطحی شهری که الگویی کامل از یکپارچگی حمل‌ونقل است و جايگاه ایستگاه در شهر که نمودی از یکپارچگی حمل‌ونقل و شهرسازی است به ایراد سخن پرداخت.

اسفراینی نژاد تقدیر از مدیران حمل‌ونقل عمومی را از دیگر بخش‌های این برنامه دانست و گفت: برای اولین بار از دو راننده شرکت خودرو سرویس شهرداری تهران مشغول در منطقه یک، تقدیر شد و همچنین چهار مدیر حمل‌ونقل عمومی در مناطق ۱، ۳، ۷ و ۱۷، دو نفر از روسای اتوبوسرانی مناطق ۴ و ۸ و دو نفر روسای تاکسیرانی مناطق ۱۷ و ۲۱ مورد تقدیر قرار گرفتند.

او تقدیر از دو دوچرخه سوار به عنوان سفیران حمل‌ونقل عمومی، دانش آموز فعال در حوزه استفاده بهینه از وسایل حمل‌ونقلی و دو راننده تاکسیرانی و یک راننده اتوبوسرانی را از دیگر بخش های این همایش دانست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط