1402/09/24-18:08

۸۰۰ درخت در منطقه ۹ هرس شد

۸۰۰ درخت در منطقه ۹ هرس شد

شهردار منطقه۹ از هرس ۸۰۰ اصله درخت در پهنه غربی شهر تهران به منظور جوان سازی و فرم دهی درختان و ایجاد منظر زیبای شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: هرس به موقع درختان یکی از اصلی ترین اقداماتی است که می توان برای سلامت درختان انجام داد، بدین منظور عملیات هرس و بازپیرایی درختان هرس هر ساله همزمان با فصل پاییز انجام می شود.

وی افزود: در هین راستا و با نظارت کارشناسان فضای سبز منطقه۹ و به منظور جوان سازی، فرم دهی، حذف پاجوش و شاخه های بیمار و آفت زده، تسهیل در عبور و مرور و فرهنگ سازی در راستای پیشگیری از تخریب فضای سبز با استفاده از هرس های خود سرانه و همچنین ایجاد دید کافی برای رانندگان در تقاطع های اصلی و فرعی انجام می شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: همچنین با توجه به اهمیت موضوع هرس درختان، کلاس آموزشی جهت کارگران در سطح نواحی و بوستان ها برگزار و کارگران با نحوه هرس صحیح درختان و رعایت اصول ایمنی در زمان انجام طرح مذکور آشنا شدند.

مرتضوی یادآور شد: شهرداری منطقه۹ نسبت به هرس درختان توت، اکالیپتوس و بید اقدام شده که با توجه به زمان آغاز هرس از ۱۵آذر ماه تاکنون ۸۰۰اصله درخت در غرب شهر تهران هرس شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط