1402/09/27-14:57
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:

ماهیت شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی شهرداری تهران سودآوری است/ مولدسازی املاک در اختیارصندوق بازنشستگی شهرداری تهران

ماهیت شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی شهرداری تهران سودآوری است/ مولدسازی املاک در اختیارصندوق بازنشستگی شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر ضرورت سود برای شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی با رویکرد افزایش ارائه خدمات به بازنشستگان تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف ا... فروزنده در جلسه مدیران سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و شرکت های تابعه این سازمان  گفت: صندوق های وابسته به شهرداری باید با استفاده از ظرفیت های شهرداری و با توجه به نرخ تورم، برای صاحبان صندوق که همان بازنشستگان می باشند تولید ارزش کنند.

وی به فلسفه وجودی شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی شهرداری اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود ظرفیت های بالای اقتصادی در شرکت ها و سازمان های وابسته از آنها برای رسیدن از نقطه زیان به نقطه سود برنامه های مدون درخواست کرده‌ایم و با جدیت اجرایی شدن برنامه ها را پیگیری خواهیم کرد. 

فروزنده گفت: هدف گذاری انجام شده با در نظر گرفتن ماموریت های محوله، ایجاد تحول در سرویس دهی و خدمات رسانی به شهروندان، کاهش هزینه و افزایش درآمد و بهره وری در سازمان ها و شرکت ها خواهد بود.

معاون شهردار تهران با تاکید بر مولد سازی املاک در اختیار صندوق با نشستگی شهرداری بیان داشت: بایستی با تقویت بخش اقتصادی سازمان بازنشستگی و سازماندهی آن، به سمت مولدسازی دارایی ها پیش برویم.

وی در ادامه به ظرفیت خودرو سرویس اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت با بهره گیری و در اختیار داشتن سامانه سهند، بایستی بیش از پیش در راستای اهداف این سامانه که همان مکانیزه نمودن خدمات خودرویی تمامی واحدهای اجرایی زیر مجموعه شهرداری تهران می باشد، گام بردارد و با بهره مندی از این ظرفیت، نسبت به ارائه خدمت به همشهریان نیز اقدام نمایند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط