1402/09/27-19:55

معابر پاییزان منطقه ۱۹ با جمع آوری ۵۸ سرویس زباله و نخاله غیرمجاز پاکسازی شد

معابر پاییزان منطقه ۱۹ با جمع آوری ۵۸ سرویس زباله و نخاله غیرمجاز پاکسازی شد

شهرداری منطقه ۱۹ نسبت به جمع‌آوری زباله، خاک و نخاله ناشی از تخلیه غیر مجاز از معابر پاییزان در ناحیه سه با ۵۸ دستگاه کامیون اقدام کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: در برخی مواقع مشاهده می شود شهروندان علیرغم توصیه ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک و نخاله و ضایعات (عدم تفکیک ضایعات از خاک و نخاله) در برخی زمین های بایر در منطقه می کنند که این امر علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست محیطی، موجب لطمه زدن به منظر شهر و آلودگی بصری می شود.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در تردد شهروندان، سهولت عبور و مرور خودروها، حذف زوائد فیزیکی،ساماندهی منظر شهری و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر ۵۸ سرویس زباله، خاک و نخاله غیر مجاز از معبر پاییزان در ناحیه سه جمع آوری شد.

فرهادی بیان کرد: این عملیات با به کارگیری یک دستگاه لودر، بابکت و گریدر در معابر پاییزان انجام شد.شهردار منطقه تصریح کرد: سالیانه هزینه قابل ملاحظه ای صرف پاکسازی نخاله ها از محدوده شهری می شود که رعایت این مسئله از سوی مردم و عدم تخلیه نخاله علاوه بر زیبایی سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که باید در آن صرف شود جلوگیری می کند.

این مسئول یاد آور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رها شده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب با سامانه ۱۳۷ پلاس در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاع رسانی کنند تا در اولین فرصت مأمورین شهرداری منطقه نسبت به جمع آوری این نخاله ها در محدوده اقدام کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط