1402/09/28-21:10

۷ هزار دانش آموز در ۳۰ مدرسه منطقه ۱۹ از آموزش خطرات موتور سواری ناایمن مطلع شدند

۷ هزار دانش آموز در ۳۰ مدرسه منطقه ۱۹ از آموزش خطرات موتور سواری ناایمن مطلع شدند

شهردار منطقه ۱۹ گفت: ۷ هزار دانش آموز پسر در ۳۰ مدرسه این منطقه از آموزش رفتارهای صحیح و خطرات موتور سواری ناایمن در قالب نمایش های تعاملی تلنگر بهره مند شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: در قالب نمایش های تعاملی تلنگر، رفتارهای صحیح و خطرات موتور سواری نا ایمن ویژه دانش آموزان پسر دوره متوسط به مدت ۱۵ روز در ۳۰ مدرسه به صورت طنز برای تاثیر گذاری بیشتر آموزش داده شد.

وی با اشاره به آمار بالای تصادفات موتور در این منطقه افزود: در همین راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با مشارکت واحد آموزش سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران این نمایش ها را با محوریت رفتارهای صحیح و ناصحیح موتورسواری طراحی و در مدارس اجرا کرد.

فرهادی اظهار کرد: در نمایش های تعاملی تلنگر، مربی آموزش بوستان ترافیک به بیان خطرات جانی و مالی موتور سواری نا ایمن، الزام استفاده از کلاه ایمنی، اخذگواهی نامه رانندگی با موتور و کسب مهارت های لازم در این خصوص و... مطالبی را بیان کرد.

همچنین تخلفات راکب موتور سوار و مشکلات ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات، قانون شکنی و عواقب آن، خطرات و تهدیدهای ناشی نداشتن گواهی نامه مربوط به موتورسواری، عدم استفاده از تجهیزات ایمن (کلاه ایمنی)، حرکت های نمایشی ناشی از هیجانات گروه سنی مربوطه با حضور پلیس راهور برای دانش آموزان به صورت میدانی تشریح شد.

به گفته این مسئول آموزش های ترافیکی در قالب نمایش در مدارس دخترانه مقطع متوسطه نیز آغاز شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط