1402/09/28-22:13

احداث پایانه مسافربری ثامن الحجج(ع) در محله مسعودیه منطقه ۱۵

احداث پایانه مسافربری ثامن الحجج(ع) در محله مسعودیه منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: پایانه مسافربری اتوبوسرانی و تاکسیرانی ثامن الحجج(ع) در محله مسعودیه این منطقه با هدف تسهیل تردد شهروندان در حال احداث است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اهمیت پایانه مسافربری ثامن الحجج(ع) محله مسعودیه به منظور سهولت جابجایی مسافران به نقاط مهم پایتخت گفت: به همین سبب طرح احداث یک پایانه چند منظوره و مسقف که شایسته شهروندان باب الرضای تهران باشد در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه این پایانه در زمینی به مساحت ۵هزار و ۵۰۰ مترمربع در بزرگراه امام رضا(ع) میدان آقانور محله مسعودیه در حال احداث است افزود: مراحل ساحت ۴ سکو مسافربری مسقف با همکاری سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران آغاز شده است.

شهردار منطقه اضافه کرد: همچنین در این پایانه یک ساختمان یک طبقه به مساحت ۱۳۰ مترمربع با بخش اداری، نمازخانه آقایان و بانوان، سرویس بهداشتی در حال ساخت است که مرحله سفت کاری آن به اتمام رسیده و اجرای تاسیسات آن آغاز شده است.

شیری ادامه داد: با بهره برداری از این پایانه؛ امکان جابجایی مسافران خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی به مقصدهای میدان راه آهن، آزادی، پل تهران نو، میدان رسالت، مترو ترمینال جنوب، چهارراه تهرانپارس، پایانه شهید سروری و میدان شهدا  تسهیل می شود.

شهردار منطقه در پایان افزود: ساماندهی حمل و نقل عمومی، بهبود خدمات، ایجاد نظم و افزایش ایمنی از اهداف این پروژه است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط