1402/09/29-15:02
شهردار منطقه ۱۳ اعلام کرد:

اجرایی شدن ۱۰۰ درصد طرح های پیشنهادی "من شهردارم ۱"

اجرایی شدن ۱۰۰ درصد طرح های پیشنهادی "من شهردارم ۱"

شهردار منطقه۱۳ از اجرایی شدن ۱۰۰ درصد طرح های پیشنهادی من شهردارم در مرحله اول این طرح خبر داد و گفت: هدف ما در سال دوم اجرای طرح "من شهردارم" مشارکت حداکثری شهروندان در این پروژه مهم و موثر است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار نفر از شهروندان منطقه در این طرح مدیریت شهری مشارکت و ۷۸ پروژه شهری را برای اجرا در منطقه خود انتخاب کردند که ۱۰۰ درصد این پروژه‌ها با بودجه نزدیک به ۵۶ میلیارد و پنجاه میلیون تومان به مرحله اجرائی و صددرصدی رسید.

او افزود: درخواست های مردمی در مرحله اول طرح من شهردارم در بخش‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی و اجتماعی و شهرسازی بود که از جمله موارد اجرایی می توان به اصلاح هندسی، بهسازی زمین ورزشی روباز، احداث سرویس بهداشتی، پیاده روسازی، تراش و روکش آسفالت، زیباسازی جداره های شهری، مرمت انهار، نصب المان نوری، تعویض پایه چراغ و... اشاره کرد.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: در سال گذشته تجربه خوبی را در طرح "من شهردارم" داشتیم و منطقه ۱۳ در جایگاه خوبی قرار گرفت و به همین دلیل امسال این پروژه بزرگ(طرح من شهردارم۲) با جدیت بیشتر همکاران منطقه و نواحی دنبال می شود.

ابرپروژه اجتماعی «من شهردارم» از سال گذشته و در دوره مدیریت شهری کنونی طراحی و امسال برای دومین بار در کلانشهر تهران به اجرا در می‌آید.شهروندان تهرانی در این طرح، می‌توانند از طریق سامانه‌های اینترنتی Tehran.ir و manshahrdaram.tehran.ir، اولویت های عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، ورزشی و اجتماعی محله و منطقه محل سکونت خودشان را به عنوان «پروژه منتخب» ثبت کنند تا شهرداری تهران، آن پروژه ها را اجرائی کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط