1402/09/29-20:53

رقابت پایانی کشتی‌گیران منطقه ۸ در مسابقات قهرمان شهر۲

رقابت پایانی کشتی‌گیران منطقه ۸ در مسابقات قهرمان شهر۲

شهردار منطقه ۸ از پایان دور منطقه‌ای مسابقات قهرمان شهر۲ و برگزاری فینال مسابقات کشتی با حضور ۲۴۵ کشتی‌گیر منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین دوره مسابقات قهرمان شهر به منظور ترویج ورزش همگانی و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان در دو بخش بانوان و آقایان در ده رشته در دستور کار حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه در خصوص برگزاری فینال دور منطقه‌ای مسابقات کشتی آقایان افزود: با توجه به اتمام دور منطقه‌ای مسابقات، فینال مسابقات کشتی قهرمان شهر۲ با حضور رضا خرم رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ملی و بین‌المللی عرصه کشتی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در مجموعه ورزشی آزادگان برگزار شد.

تنهایی با اشاره به استقبال پر شور نوجوانان و جوانان از این سری مسابقات کشتی قهرمان شهر ۲ گفت: دور منطقه‌ای مسابقات کشتی در دو رده سنی ۱۴ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال با مشخص شدن برترین‌های اوزان مختلف و راهیابی آنان به مرحله‌ی فرامنطقه‌ای پایان یافت.

بر اساس این گزارش در رده سنی ۱۴ تا ۱۵ سال رضا شربتی، کوروش خسرونیا، رضا عباسی، پرهام نوری، محمدمهدی امامیان، محمدآریا جعفری‌افشار، علی‌اصغر جبلی، محمدرضا دهقان، محمدرضا کبیری، محمدامین ملاحی، علیرضا اشرفی و سهراب توکلی در اوزان ۳۵،۳۸،۴۱ ،۴۴،۴۸،۵۲،۵۷ ،۶۲ ،۶۸ ،۷۱ ،۸۵ ،۱۱۰ کیلوگرم اول شدند.

در رده سنی۱۶ تا ۱۸سال نیز محمدملاحسنی، هومن قاسمی، امیرعلی ایمانی، یونس هارث‌آبادی، بنیامین چگینی، محمدطاها نوروزی، محمدرضا سعادت‌مهر، امیرمحمد افضلی، امیرسام رضایی و امیررضا ابراهیمی در اوزان( ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲و ۱۱۰) کیلوگرم به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

همچنین مدال و احکام قهرمانی توسط معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به نفرات اول تا سوم رده سنی نونهالان و نوجوانان در اوزان مختلف اهدا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط