1402/10/02-17:16
فروزنده در بازدید از شهروند:

افزایش خدمات رسانی اولویت مدیریت شهری

افزایش خدمات رسانی اولویت مدیریت شهری

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اولویت شهرداری و مجموعه‌های ذیل آن ارائه خدمات مطلوب و شایسته به همشهریان عنوان کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، لطف ا... فروزنده معاون شهردار، در بازدید چندین ساعته از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند(بهرود، ایران زمین و بوستان) به مناسبت فرا رسیدن بلندترین شب سال، در جریان ارائه خدمات به همشهریان قرار گرفت و در حاشیه این بازدید و در جمع مدیران این مجموعه گفت: اولویت شهرداری و مجموعه‌های ذیل آن ارائه خدمات مطلوب و شایسته به همشهریان است که همه در شهرداری بایستی در این مسیر حرکت کنند.

لطف ا... فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در ادامه ضمن تقدیر از کارکنان پرتلاش و با انگیزه که با تعلق سازمانی در حال ارائه خدمات به مردم هستند گفت؛ فروشگاه زنجیره‌ای شهروند یک مجموعه شناخته شده در حوزه ارائه خدمات است که مردم به آن اعتماد دارند و با اقدامات اخیر این مجموعه در خصوص توسعه شعب و ارائه خدمات کالایی با قیمت مناسب شاهد رشد میزان مقبولیت آن در شهر تهران در قیاس با دیگر فروشگاه‌ها هستیم؛ که این روند توسعه‌ای باید ادامه‌دار باشد.

معاون شهردار با تاکید بر وجه تمایز رقابتی برند شهروند با توجه به سیاست‌های مولدسازی املاک در شهرداری و استفاده از این ظرفیت برای مجموعه شهروند، گفت: در مجموعه های رفاهی و تفریحی که تحت مدیریت و ساخت شهرداری قرار دارد، شهروند می تواند مجموعه خدمات را برای شهروندان تکمیل نماید، با همین سیاست و رویکرد کاری شهروند بایستی برای هر منطقه ای از سطح شهر برنامه ویژه ای متناسب با شرایط اقتصادی آن ناحیه داشته باشد، در مناطق جنوبی الگوی ارائه خدمات باید به سمت حمایت حداکثری از معیشت مردم حرکت کند، شهروند نقش موثری در توسعه خدمات پایتخت دارد که بایستی آن را تقویت و رضایت طیف بیشتری از شهروندان را کسب کرد.

قربانیان، مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شهروند در این بازدید گزارشی از اقدامات، وضعیت فروش و برنامه های توسعه فیزیکی و خدماتی مجموعه ارائه کرد.

در جریان این بازدید، فروزنده با کارکنان نیز دیدار و گفتگو کرد و مستقیم در جریان دغدغه و مسائل آنان قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط