1402/10/03-15:52
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:

مشارکت مردم هدف اصلی مدیریت شهری است

مشارکت مردم هدف اصلی مدیریت شهری است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح من شهردارم، دخیل کردن مردم در مدیریت شهری و اولویت بندی پروژه ها بر اساس نظرات مردم را از اقدامات ویژه مدیریت شهری فعلی برشمرد که گامی بزرگ در راستای مردمی سازی خواهد بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری،لطف ا... فروزنده در اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری اظهار داشت: تناسب بین قوانین، استراتژی و راهبردها به عنوان یک دغدغه جدی در مدیریت شهری مطرح است،در شهرداری به لحاظ پزوهش ها و کارهای علمی که صورت گرفته ؛راهبردها با هدایت و راهنمایی شورای اسلامی شهر، به پروژه‌ها متصل می‌شوند و این مهم می‌تواند به عنوان یک الگو برای کل کشور مطرح شود.

وی با اشاره به ارائه بیش از ۳ هزار اثر به این جشنواره افزود: امیدوارم زحمات و تلاش‌های شما پشتوانه اجرایی امور علمی باشد؛ خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری با تصویب برنامه چهارم، سند بسیار محکمی بر مبنای همین آسیب شناسی و ایده‌ها طراحی شده است. 

معاون شهردار تهران ادامه داد: بر اساس این سند، راهبردها و پروژه‌ها مشخص می شوند، و این مژده را می توان داد که هر پروژه‌ کلان دقیقا در راستای راهبردهای برنامه است.

فروزنده در پایان گفت: اميدوارم مجموعه زحمات و تلاش های شما پشتیبانی پژ وهش ها و راهبردها باشد و ما بتوانیم در حقیقت حرف ها،ایده‌ها و نظرات خوب را اجرا نموده و در نهایت مهم ترین ماموریت خود که خدمت به مردم می باشد را انجام دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط