1402/10/04-11:10
در آستانه میلاد حضرت عیسی(ع) صورت گرفت؛

رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضائی شهروندان در کلیسای تارگمانچاتس

رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضائی شهروندان در کلیسای تارگمانچاتس

همزمان با فرا رسیدن سال نو میلادی و میلاد حضرت مسیح(ع) شهردار منطقه ۸ با همراهی نمایندگان مردم و مسئولین قضایی برای دیدار مردمی به کلیسای تارگمانچاتس در محله زرکش رفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ این نشست که در آستانه میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) رقم خورد، "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با همراهی آرا شاوردیان نماینده ارامنه مسیحی در مجلس شورای اسلامی، حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه و مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان ارامنه این نقطه از منطقه شده و مسئولین و اعضای هیئت امنای کلیسا پذیرای آنان بودند.

در این نشست که با استقبال شهروندان ارامنه محلات زرکش و مجیدیه روبرو شد، شهردار منطقه ۸ با حضور معاونین و شهردار ناحیه ۲ این منطقه به صورت ویژه به مشکلات حوزه شهری این محله رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین هر یک از مسئولین با همراهی معاونین و کارشناسان خود راهنمایی و مشاوره لازم را در خصوص موارد و مشکلات حقوقی و قضائی به شهروندان دادند.

گفتنی‌است در پایان این دیدار از دوتن از وکلای برجسته مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه، خانم ماندلی رئیس انجمن کلیسای تارگمانچاتس و خانم طهماسیان رئیس هیئت امنای کلیسای گریگور مقدس توسط عبدلیان‌پور رئیس مرکز ، تنهایی شهردار منطقه ۸ و اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران تقدیر به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط