1402/10/06-16:14
شهردار منطقه ۱۵ بیان کرد:

ارتقای کیفیت زندگی شهروندان حاصل مشارکت خردمندانه آنان است

ارتقای کیفیت زندگی شهروندان حاصل مشارکت خردمندانه آنان است

سومین جلسه مجمع مشورتی و تخصصی محلات منطقه ۱۵ با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۵، جمعی از معتمدین محلات، معاونین و شهرداران نواحی در منطقه ۱۵ با تاکید بر اهمیت نقش مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سومین مجمع مشورتی و تخصصی با حضور حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار و ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته، بر راهبرد بسیار مهم و اساسی در بهبود خدمت رسانی و رفع مشکلات شهری تعامل و همکاری مدیران شهری با معتمدین محلات تاکید شد.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در این جلسه ۲ ساعته که معتمدین محلات مشیریه، رضویه، افسریه شمالی و جنوبی، والفجر، مسعودیه و خاورشهر نیزحضور داشتند با اشاره به اینکه رضایتمندی معتمدین محلات حاصل مشارکت شهروندان در طرح «من شهردارم یک» است گفت: اداره خردمندانه شهر وابسته به مشارکت آگاهانه شهروندان است که خوشبختانه با مشارکت بینظیر شهروندان باب الرضای تهران طی سال گذشته پیشنهادات مردمی خوبی انتخاب و در قالب پروژه های توسعه محله ای در دستورکار قرار گرفت.

او به تشریح چند پروژه احداثی و توسعه محله ای طی سال جاری اشاره کرد و افزود: نوسازی و بهسازی ۷ زمین چمن به طور کامل انجام و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شیری اضافه کرد: پیشرفت ۹۲ درصدی دومین پل موتور رو در منطقه، احداث ۶ سرویس بهداشتی، بهسازی آسفالت معابر نواحی هفتگانه پس از وقفه چند ساله، احیا و راه اندازی بوستان پردیس بانوان، نورپردازی زیرگذر شورا و... از جمله این پروژه‌هاست.

حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست با اشاره به اقدامات خوب مدیریت شهری منطقه ۱۵ در حوزه های عمرانی، شهرسازی و... افزود: برگزاری این جلسات و نیز تعامل با نخبگان و معتمدین محلات و استفاده از تجربیات و پیشنهادات این عزیزان می تواند به مدیریت شهری در حل مشکلات شهر و  شهروندان کمک کند.

سومین مجمع مشورتی و تخصصی منطقه ۱۵ با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و مدیران شهری منطقه و جمعی از معتمدین محلات این منطقه برگزار شد و پروژه‌ها به تفکیک محلات به صورت کارگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط