1402/10/07-12:34

ایمن سازی محور پر تردد بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۹ با نصب تجهیزات ترافیکی

ایمن سازی محور پر تردد بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۹ با نصب تجهیزات ترافیکی

محور بزرگراه آزادگان به عنوان پرترددترین معبر شهری با نصب تجهیزات ترافیکی در راستای کاهش حوادث رانندگی و در قالب طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر تهران ایمن سازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه بیش از ۷ کیلومتر از بزرگراه آزادگان در این منطقه قرار دارد بیان کرد: با توجه به اینکه در شبانه روز تعداد زیادی خودرو سبک و سنگین در این محور در حال تردد هستند به عنوان پرحادثه ترین نقطه رانندگی محسوب می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا عملیات جانمایی مجدد نیوجرسی های منحرف شده در بزرگراه آزادگان حدفاصل پل شهید کاظمی تا پل شهید صنیع خانی وکاشن تانک در شرق به غرب تبادل کندرو به تندرو مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار وتبادل تندرو به کندرو قبل از پل شهید کاظمی نصب شده است.

شهردار منطقه با تأکید بر ایمن سازی بلوار علامه‌ عسگری در مسیر غرب به شرق دوربرگردان مقابل پایانه شاهد تصریح کرد: ایمن سازی دوربرگردان مذکور با نصب ۴ عدد تابلو جهت نما، یک عدد تابلو دور برگردان و ۱۲ عدد استوانه ترافیکی انجام شده است.

فرهادی به تعمیر و نصب ۲۲۰ استوانه ترافیکی در معابر دانشگاه، شهید لطیفی، شهید صمدی،شهید زلفی، شکوفه، میثاق، لاله، مهران، سبلان، برادران شهید شکری شقایق و بزرگراه های آزادگان، شهید هاشمی و علامه عسگری اشاره کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط