1402/10/08-11:00
مظفر مطرح کرد:

از افتتاح پل روگذر آیت الله سعیدی در مناطق ۱۷ و ۱۸ تا ضرورت‌ ایجاد زیرگذر در منطقه ۱۸

از افتتاح پل روگذر آیت الله سعیدی در مناطق ۱۷ و ۱۸ تا ضرورت‌ ایجاد زیرگذر در منطقه ۱۸

رئیس کمیته بودجه در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح پروژه پل روگذر اتصال بین مناطق ۱۷ و ۱۸ بر روی اتوبان آیت الله سعیدی در حریم خط راه آهن تهران – اهواز پس از سه دهه چشم انتظاری مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ گفت: برای این پروژه حائز اهمیت بیش از ۴۲ میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر در دویست و سومین جلسه شورای شهر، درخصوص افتتاح پل روگذر آیت الله سعیدی تصریح کرد: با بهره برداری از این پل روگذر دسترسی محله وصفنارد (در منطقه ۱۷) به محله شهرک ولیعصر (در منطقه ۱۸) در بخش شمالی این محور و در بخش جنوبی دسترسی محله زمزم زهتابی (در منطقه ۱۷) به محله صادقیه (در منطقه ۱۸) فراهم شده است. این پروژه، یک دغدغه فرا منطقه ای مهمی بود که بیش از سه دهه مشکل مردم در آن محدوده بوده و مورد مطالبه بسیاری از معتمدین، شورایاران و کنشگران اجتماعی مناطق ۱۷ و ۱۸ بوده و با اتفاق مبارکی که افتاد، رضایت مندی خوبی را ایجاد نمود.

وی ادامه داد: انتظار ما از شهرداری تهران این است که نسبت به احداث یک زیرگذر استاندارد از زیر راه آهن تهران - اهواز در منطقه ۱۸ مشابه منطقه ۱۷ که احداث یک زیر گذر در زیر خط راه آهن هم اکنون در دستور کار است؛ زیرگذر مشابهی در منطقه ۱۸ برای اتصال محله صادقیه به شهرک ولیعصر نیز در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیته بودجه تأکید کرد: این امر برای دسترسی های محلی و کوتاه شدن زمان سفرهای محلی و تسریع دسترسی ها ضروری است به ویژه برای تردد در شرایط اضطراری جهت خودروهای امدادی مانند آتش نشانی و اورژانس مورد نیاز است

نظرات

captcha

اخبار مرتبط