1402/10/09-15:20
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:

ارتقاء معیشت کارکنان دغدغه مدیریت شهری است

ارتقاء معیشت کارکنان دغدغه مدیریت شهری است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر استفاده از تمامی ظرفیت های مدیریت شهری جهت ارتقاء معیشت کارکنان تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف ا... فروزنده اظهار داشت: شهردار تهران در تمام جلسات تاکید دارند در حوزه معیشت کارکنان از هیچ اقدامی کوتاهی نگردد و ارکان مختلف چنانچه ظرفیتی قانونی برای کمک به کارکنان وجود دارد تا حصول نتیجه دنبال کند مضاف بر اینکه ایشان شخصا در این حوزه پیگیر هستند.

وی ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته، اصلی ترین سرمایه هر سازمان را نیروی انسانی کارآمد قلمداد کرد و خواستار توانمندسازی بیش از پیش کارکنان شد و افزود: تعالی سازمان و موفقیت مجموعه در گرو همدلی، همراهی و وفاق همه کارکنان است.

فروزنده با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد خدمتگزار است اظهار داشت: فلسفه وجودی شهرداری و اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری کسب رضایت شهروندان است و تلاش می‌شود این رضایتمندی در این دوره از مدیریت شهری محقق شود؛ ما بدنبال افزایش سطح خدمات به شهر و شهروندان هستیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد اتفاقات خوبی در زمینه پروژه های عمرانی در پایتخت هستیم، افزود: کار بزرگی که کمیسیون ماده ۵ در بهسازی بافت فرسوده در کلانشهر تهران انجام داده است بسیار قابل تقدیر می باشد؛ همچنین در این دوره از مدیریت شهری احداث زیرساخت های شهری، بزرگراه، تقاطع های غیر همسطح از مواردی است که به صورت جدی پیگیری و دنبال شده است که از آن جمله می توان به احداث سه بزرگراه شوشتری، یادگار و بروجردی اشاره کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر شهردار تهران به چین گفت: دستاوردهای سفر به چین از عملیاتی شدن واردات خودروهای برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی، موتور و ون برقی و... بود که به عنوان مهم ترین دستاوردها از این سفر استثنایی مطرح شد؛ همچنین در بحث اتوبوس، امسال قرارداد خرید ۲۵۰۰ اتوبوس را از خودورسازان داخلی داریم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه هم اکنون  چهار تحول (درون زا، تحول هوشمندسازی، تحول کالبدی و تحول روحی و درونی در شهر) از سوی مدیر ارشد شهری به عنوان مهم ترین رویکرد مدیریت شهری مطرح می باشد و ما در معاونت مالی و اقتصاد شهری تلاش داریم در راستای این چهار تحول، برنامه ها و اهداف مدیریت شهری را دنبال کنیم.

فروزنده با تاکید بر اینکه کاهش هزینه های غیر ضرور و کسب درآمدهای پایدار  مهم ترین اولویت معاونت مالی است افزود: انضباط مالی، نظارت، شفاففیت مالی و خزانه واحد به عنوان مهم ترین چشم اندازها در معاونت مالی و اقتصاد شهری مطرح می باشند.

معاون شهردار تهران در ادامه به پیگیری مطالبات شهرداری از دولت و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه اتفاقات خوبی دراین زمینه رقم خورده است و همچنان با جدیت پیگیر مطالبات شهرداری تهران هستیم.

فروزنده در پایان به رشد درآمدهای پایدار اشاره کرد و افزود: در بخش برنامه ریزی تلاش داریم تا بودجه مصوب شورای اسلامی شهر تهران را دقیق اجرا و  لوایح لازم را ارائه دهیم و در این مسیر از ظرفیت های بازار سرمایه نیز بهره کامل را داشته باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط