1402/10/09-17:14
همگام با طرح تحول بیست گانه خدمت؛

احداث، مرمت و نوسازی زمین‌های چمن مصنوعی در منطقه۶

احداث، مرمت و نوسازی زمین‌های چمن مصنوعی در منطقه۶

شهردار منطقه۶، از نصب و تعویض چمن، زمین‌های چمن مصنوعی و اقدامات خلاقانه این منطقه در راستای افزایش سرانه ورزشی و ترویج سبک زندگی سالم بین شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، سید مرتضی روحانی شهردار این منطقه گفت: طبق پایش انجام شده از سوی کارشناسان اداره ورزش شهرداری منطقه؛ زمین هایی که نیاز به مرمت و تعویض چمن مصنوعی داشتند؛ شناسایی و ترمیم این زمین ها در دستورکار قرار گرفت.

روحانی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم که جوانان وقت آزاد خود را به شکل مفیدتری بگذرانند و شرایط را برای حضور دوباره جوانان در فضاهای شهری مهیا کنیم، قطعا این اقدامات از نظر اجتماعی و سلامتی اثرات مثبتی خواهد داشت و سبک زندگی سالم را ترویج می دهد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت زمین‌های روباز و چمن مصنوعی محلات در بالا بردن شور و نشاط شهروندان، افزود: در همین راستا از ابتدای سال، زمین چمن مصنوعی ولیعصر(عج)، باغچه بان، بوستان لاله به طول کامل ارزیابی و اقدامات لازم برای ارتقاء خدمات آن انجام گرفته است.

شهردار این منطقه ادامه داد: زیرسازی زمین چمن مصنوعی ایرانشهر به طور کامل انجام و در آینده نزدیک نصب چمن در آن صورت خواهدگرفت، مرمت و بازسازی زمین های الوند و والفجر نیز برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان در دستورکار قرار گرفته است. 

افزایش سرانه زمین های چمن با مشارکت مدارس و مراکز دانشگاهی

روحانی با اشاره به اینکه با توجه به عدم وجود زمین مناسب برای افزایش سرانه ورزشی در بخش مرکزی شهر ناچاریم به راهکارهای خلاقانه روی بیاوریم گفت: با هماهنگی های انجام شده با مدارس و مراکز دانشگاهی مقرر شد در مقابل ارائه یک سری خدمات شهری، از فضای این اماکن برای احداث زمین های چمن مصنوعی استفاده کنیم و در مقابل این اماکن برای استفاده شهروندان نیز قابل دسترس شوند.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: در اولین قدم توافقاتی با مدارس داشتیم که با احداث ۲ زمین چمن سرانه ورزشی این منطقه به مساحتی بیش از ۸ هزار متر مربع خواهد رسید، تلاش می کنیم با بررسی راهکارهای دیگر سرانه زمین چمن مصنوعی را در این بخش از پایتخت ارتقاء دهیم تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

وی در پایان گفت: از هر راهکار خلاقانه ای در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی استقبال می کنیم و شهروندان می توانند ایده و پیشنهادهای خود را با ما به اشتراک بگذارند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط