1402/10/10-14:27

اجرای مستمر طرح قرارگاهی ساماندهی معتادان متجاهر در منطقه ۱۵

اجرای مستمر طرح قرارگاهی ساماندهی معتادان متجاهر در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای طرح قرارگاهی ساماندهی معتادان متجاهر خبر داد و گفت: طی یک مانور گسترده، بین دستگاهی حدود ۷۰ معتاد متجاهر جمع آوری شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ گفت: طی یک مانور گسترده، بین دستگاهی، با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، کلانتری ۱۳۲ نبرد، پلیس پایگاه ششم مواد مخدر، پلیس راهور منطقه، شهرداری ناحیه ۲ و همچنین ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر طرح شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر در چند نقطه منطقه ۱۵ تهران انجام شد.

او با اشاره به اینکه این مانور به صورت هفتگی از ماه‌های پیش آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: طی یک مانور گسترده و ضربتی پاتوق های معتادان متجاهردر بوستان های فدائیان اسلام، امید و محدوده اسب سوار بسیجی، پاکسازی و حدود ۷۰ معتاد متجاهر جمع آوری شد.

شیری اضافه کرد: طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر به دلیل برگشت و کوچ مجدد معتادان متجاهر به  محله های های آسیب خیز و نقاط بی دفاع شهری استمرار و ادامه دار است.

نشست هم اندیشی شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر

در ادامه مهدی مالمیر سرپرست معاونت اموراجتماعی و فرهنگی طرح قرارگاهی ساماندهی معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: نشست هم اندیشی شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر پیش از اجرای طرح با حضور سازمان ها و نهادهای مختلف در خصوص چگونگی و نوع هماهنگی های لازم برگزار شد.

ایمن سازی محیط بوستان‌های منطقه ۱۵

همچنین هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به استمرار شناسایی پاتوق های معتادان متجاهر و در اختیار گذاشتن کانکس به کلانتری گفت: این طرح حدود سه سال، در حال اجرا است و مددجویان بسیاری از این طریق شناسایی، جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده‌اند.

صدیقی افزود: این مانور با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیگیری درخواست‌های آنان و نیز ایمن سازی محیط بوستان‌ها برای حضور خانواده‌ها اجرایی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط