1402/10/12-13:50
با حضور رئیس فدراسیون کشتی انجام شد؛

افتتاح خانه کشتی شهیدان «خدمت» در منطقه ۱۵

افتتاح خانه کشتی شهیدان «خدمت» در منطقه ۱۵

نخستین ‌پایگاه قهرمانی کشتی با عنوان شهیدان «خدمت» با حضور رئیس فدراسیون کشتی و شهردار منطقه ۱۵، در باب الرضای تهران افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مراسم افتتاح نخستین پایگاه قهرمانی کشتی منطقه ۱۵ با نام مجموعه ورزشی شهیدان خدمت با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران و جمعی از مدیران شهری، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در باب الرضای تهران برگزار شد.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، در این مراسم گفت: خانه کشتی شهیدان «مجید و امیر حسین خدمت» به عنوان سومین پایگاه قهرمانی استان تهران در رشته کشتی با هدف توسعه و ترویج ابعاد همگانی و قهرمانی "رشته کشتی" به عنوان ورزش اول کشور، براساس توافق صورت گرفته از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون کشتی، در منطقه ۱۵ افتتاح و در اختیار ورزشکاران و شهروندان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه خانه کشتی در محله ای افتتاح شده است که می‌تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توسعه ورزش تاثیر  بگذارد، افزود: محله اتابک، هاشم آباد، مینابی و شوش جزء محله های نامدار و قدیمی و ورزش خیز هستند و قطعا با افتتاح این خانه کشتی که مزین است بنام شهدای گرانقدر «مجید و امیر حسین خدمت» شاهد ظهور قهرمانان بزرگی از دل  محله های جنوب شرق تهران در میادین بین المللی برای  ورزش کشتی ایران خواهیم بود.

محمد شیری در ادامه گفت: اگر در باشگاه های ورزشی بر روی نوجوانان و جوانان باز باشد بدون‌ شک در کمپ‌ها و گرمخانه ها در مناطق بسته خواهند شد.

شهردار منطقه بر اهمیت نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: با عزمی جدی، تمام تلاش خود را به منظور توسعه و ترویج ورزش در منطقه بکار گرفته‌ایم.

به دنبال درآمدزایی نیستیم

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه هدف ما پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دل محلات تهران است گفت: ما به دنبال درآمدزایی نیستیم معتقدیم اگر بستر حضور نوجوانان و جوانان در باشگاه‌های ورزشی را فراهم کنیم، مهمترین قدم برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را برداشته‌ایم.

دبیر همچنین از زحمات شهردار منطقه تشکر کرد و افزود: بدون شک اگر پیگیری و تلاش های شهردار منطقه نبود ما به این زودی شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی  نبودیم.

آیین افتتاح خانه کشتی شهیدان خدمت در ۵ طبقه با حضور رئیس فدراسیون کشتی، شهردار منطقه ۱۵، خانواده شهیدان خدمت، معاون اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۲، جمعی از پیشکسوتان و مسئولان و ورزشکاران در محله اتابک برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط