1402/10/12-14:00
شربیانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از منطقه۱۳ مطرح کرد؛

ضرورت ارائه خدمات کیفی و مستمر در راستای حل مشکلات شهروندان

ضرورت ارائه خدمات کیفی و مستمر در راستای حل مشکلات شهروندان

جعفر شربیانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در راستای دیدارهای مردمی ضمن بازدید نظارتی از پروژه های شهری در محدوده شهرداری منطقه۱۳ حاضر شد و از نزدیک در جریان اجرای پروژه ها، موضوعات و درخواست های شهروندان قرار گرفت و با مادر معظم شهید حمیدرضا ثابتی نیز دیدار کرد. 

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، جعفر شربیانی در ابتدای حضور در این منطقه ابتدا در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه مجموعه ساصد قرار گرفت.

ایستگاه پردازش پسماند (MRF) از موارد دیگر  بازدید جعفر شربیانی بود که در جریان آن از نزدیک تاسیسات بازیابی پسماندهای شهر محدوده مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۱۳ از نیروگاه خورشیدی ۱۳۰ کیلو واتی بوستان جنگلی سرخه حصار که با ۲۳۷ عدد پنل، توان تولید روزانه ۱۳۰ کیلو وات برق را دارد، بازدید کردند.

جعفر شربیانی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این بازدید گفت: ارائه خدمات کیفی، موثر و مستمر توسط مناطق در راستای حل مشکلات شهروندان بسیار مهم است و همواره در شورای شهر نیز بر این گونه اقدامات تاکید داریم.

محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ نیز گفت: مجموعه ساصد یکی از پروژه های مهم است که به نفع شهروندان تملک و آزاد سازی شده و بر اساس، برنامه‌های انجام‌شده، بخشی از آن تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به منظور دیدار مردمی با شهروندان منطقه ۱۳ و پیگیری مشکلات آنها پس از بازدید از پروژه ها در ساختمان ستادی شهرداری منطقه ۱۳ حضور یافت و از نزدیک پیگیر درخواست‌ها و مسائل مردم شد.

در این جلسه، به موضوعات مرتبط با حوزه های شهرسازی، معماری، املاک، حقوقی و مالی و اقتصاد شهری رسیدگی و در چارچوب ضوابط دستورات لازم صادر کرد.

پس از جلسه ملاقات مردمی، جعفر شربیانی همراه با محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ و تعدادی از مدیران به دیدار خانواده معظم شهید حمیدرضا ثابتی رفت و با مادر آن شهید بزرگوار دیدار و با اهدای لوح تقدیر از صبر و مقاومت این مادر بزرگوار قدردانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط