1402/10/12-16:29
حق لطفی:

افزایش سرانه ورزشی منطقه ۱۲ با احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی (ع)

افزایش سرانه ورزشی منطقه ۱۲ با احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی (ع)

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از افزایش سرانه ورزشی منطقه ۱۲ با احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام خبر احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) و افزایش سرانه ورزشی منطقه ۱۲ با احداث این مجموعه ورزشی، افزود: پروژه احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) پس از ۶ سال وقفه، متعاقب امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان عمرانی مناطق و منطقه ۱۲ شهرداری تهران صورت گرفته است.

"حق لطفی" ادامه داد: این مجموعه ورزشی در محدوده خیابان ری در منطقه ۱۲ شهرداری تهران در زمینی به مساحت هزار و ۹۰۴ مترمربع و با زیربنای ۳ هزار و ۷۷۳ مترمربع در ۲ بلوک شامل یک بلوک ۲ طبقه و یک بلوک ۵ طبقه در حال ساخت می باشد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ادامه گفت: بلوک اول این مجموعه در طبقه اول خود کاربری استخر و در طبقه دوم به ورزش های توپی اختصاص خواهد یافت و در بلوک ۵ طبقه دوم نیز با ۲ طبقه زیر زمین با کاربری پارکینگ و موتورخانه و ۳ طبقه بر روی زمین در ورزش های رزمی و کشتی استفاده خواهد شد.

وی افزود.: بتن ریزی دیوارهای حائل، سقف بام و رنگ آمیزی اسکلت بلوک اول و گودبرداری و آمارماتور بندی بلوک دوم به اتمام رسیده و اجرای قالب بندی دیوار برشی و نیلینگ سازه نگهبان مجموعه در دست انجام می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط