1402/10/15-21:38

جذب ۹۳۰ میلیارد در آمد نقد به خزانه شهرداری تهران

جذب ۹۳۰ میلیارد در آمد نقد به خزانه شهرداری تهران

محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ از جذب ۹۳۰ میلیارد تومان درآمد نقد در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ محمد امین سالاری پور با اعلام این خبر افزود: در دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لایحه مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله، مساله تعیین تکلیف ملکی موسوم به مرکز آموزش فنی و حرفه ای انجام شد و با جذب بیش از ۹۳۰ میلیارد تومان درآمد نقد جذب خزانه شهرداری شد‌.

وی افزود: این موضوع مربوط به ملکی در محله نازی آباد واقع در ناحیه ۲ این منطقه به پلاک ثبتی ۴۷۳۱/۲۷۴۹۴ به مساحت حدود ۲ هکتار بود که طی سال‌های متمادی در طول ادوار مختلف، در تصرف سازمان فنی و حرفه‌ای قرار داشت.

شهردار منطقه ۱۶ افزود: با پیگیری مدیریت شهری منطقه و همکاری مجدانه سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، حکم خلع ید از سوی قوه قضائیه گرفته شد و پس از ۵۰ سال این مهم محقق و پس از اخذ مبلغ نقدی، به دارایی شهرداری تهران افزوده شد.

سالاری پور در ادامه به تعامل فی مابین شهرداری و سازمان فنی و حرفه ای اشاره کرد و افزود: از آنجا که یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری تعامل با سایر دستگاه‌های دولتی است، جلسات متعددی بین سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، منطقه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تخلیه ملک صورت گرفت‌ ولی از آنجا که به دلیل کلاس های آموزشی متعدد و دایر بودن این مرکز، مراجعین این مجموعه را با مشکل مواجه می ساخت، لذا با عدم  تخلیه این ملک توافق به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۶ در پایان افزود: با تعاملی که بین معاونت مالی و اقتصاد شهری با سازمان فنی و حرفه ای به عمل آمد، درآمد عاید شده از این مبلغ صرف امور عمرانی زیر ساختی پایتخت خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط