1402/10/16-22:32

رسیدگی به دغدغه های ترافیکی شهروندان منطقه۹

رسیدگی به دغدغه های ترافیکی شهروندان منطقه۹

شهردار منطقه۹ از رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و درخواست های ترافیکی شهروندان با هدف روانسازی عبور و مرور در پهنه غربی شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با پلیس راهور در خصوص رفع دغدغه های ترافیکی شهروندان منطقه گفت: با ابتکار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ و به منظور جلب مشارکت شهروندان در دستیابی به حداکثر بازدهی و تاثیرگذاری در روند اجرای پروژه های ترافیکی، کارگروه ویژه ای با دعوت از نخبگان محلات در فضای مجازی تشکیل شده است.

وی هدف از این کارگروه را برقراری تعامل دوسویه، رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات، دغدغه ها و درخواست های ترافیکی شهروندان عنوان کرد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: در قالب اجرای این طرح، نقطه نظرات ترافیکی اعضاء به صورت مستمر احصاء و پس از دسته بندی موضوعی، در جلسات مشترک ماهیانه با حضور مدیران ترافیکی منطقه۹، نماینده شهروندان و پلیس راهور مورد تبادل نظر قرار گرفته و با اتخاذ تصمیمات کارشناسی، اجرایی می شود.

مرتضوی عنوان کرد: در همین راستا اولین جلسه مشترک با پلیس راهور به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ جهت رفع معضلات ترافیکی در معابری از جمله؛ مجتمع فرهنگی ورزشی کوثر در خیابان هاشمی، تقاطع بلوار استاد معین با خیابان دکتر قریب و میدان بوتان تشکیل و پس از بررسی پیشنهادات مختلف اعضای جلسه، راهکارهای اصلاحی به منظور ایمن سازی، روانسازی عبور و مرور و رفع گره ترافیکی در این نقاط تصویب و در اولویت اجرا قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط