1402/10/17-15:14
"حق لطفی" خبر داد:

ارتقای هماهنگی با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ساخت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران

ارتقای هماهنگی با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ساخت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از ارتقای هماهنگی با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ساخت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در نشستی که در سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با حضور "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "اسماعیل سلیمی" معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد، راهکارهای ارتقای هماهنگی در پروژه های ساخت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در این نشست با اشاره به تفاهم نامه های فی مابین درخصوص ساخت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران، نسبت به پیشرفت هر چه سریعتر این پروژه ها و رفع موانع احتمالی تاکید کرد.

"حق لطفی" در ادامه این نشست به مباحثی همچون ابلاغ قرارداد، تحویل زمین، تجهیز کارگاه، رفع معارض و حل و فصل مطالبات موجود پرداخت که مورد تاکید طرفین بود.

گفتنی است هر پايگاه پشتیبانی مدیریت بحران با زيربنائی در حدود ۱۲۵۰ مترمربع فضای مسقف شامل دو قسمت اداری و پشتیبانی به همراه فضاهای پیرامونی تشکیل شده است.

قسمت های اداری شامل اتاق های اطلاعات، اداری و کارشناسی به منظور استقرار نمایندگان آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس، اتاق کنترل و بی سیم، سالن فرماندهی، اتاق مدیریت ستاد و محل نصب و نگهداری دستگاه های شتاب نگار می باشد.

قسمت های پشتیبانی شامل انبارهای تخصصی سازمان های مستقر در پایگاه و انبار اصلی پایگاه به منظور استفاده در مواقع ضروری و مواجه شدن با بحران های احتمالی در نظر گرفته شده است.

فضاهای پيرامونی نیز شامل محوطه سازی و حصارکشی، نگهبانی، اتاق های دیزل ژنراتور ، برق اضطراری، مخزن دفنی سوخت و در صورت امکان سکوی فرود بالگرد می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط