1402/10/18-17:23
"حق لطفی" خبر داد:

ساخت پارکینگ های طبقاتی گلستانی و اعتماد در منطقه ۱۰

ساخت پارکینگ های طبقاتی گلستانی و اعتماد در منطقه ۱۰

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از آخرین هماهنگی های لازم با شهرداری منطقه ۱۰ برای آغاز عملیات عمرانی پارکینگ های طبقاتی گلستانی و اعتماد خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در نشستی که در سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با حضور "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مهدی اخ الصنایع" شهردار منطقه ۱۰ برگزار شد، آخرین هماهنگی های لازم درخصوص آغاز عملیات عمرانی پارکینگ های طبقاتی گلستانی و اعتماد واقع در منطقه ۱۰ شهرداری تهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

"حق لطفی" در این نشست با اشاره به تفاهم نامه های فی مابین سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران درخصوص ساخت چندین پارکینگ طبقاتی در سطح شهر بر آغاز هرچه سریعتر عملیات عمرانی  پارکینگ های طبقاتی گلستانی و اعتماد تاکید کرد و افزود: مشاور پروژه در حال طراحی نقشه های معماری و سازه است و قرارداد نیز در مرحله انعقاد و ابلاغ به پیمانکار می باشد که امیدوارم با پی گیری های مستمر همکارانم در سازمان عمرانی مناطق و همراهی های همیشگی شهرداری منطقه ۱۰ این مراحل هرچه سریعتر انجام و پروژه وارد فاز اجرایی شود.

"اخ الصنایع" نیز در ادامه این نشست ضمن ابراز خرسندی از ساخت پارکینگ های طبقاتی در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ و رفع بخشی از مسائل و مشکلات شهروندان گفت: منطقه نیز با تمام توان تلاش خواهد کرد تا این پروژه ها هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

گفتنی است پارکینگ گلستانی در منطقه ۱۰ شهرداری تهران واقع شده و شامل ۹ طبقه پارکینگ (۱ طبقه زیر زمین، ۱ طبقه همکف و ۷ طبقه روی زمین) با ظرفیت ۲۶۷ خودرو در زمینی به مساحت ۱۵۷۵ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۳۸۸ مترمربع می باشد و پارکینگ اعتماد نیز با گنجایش ۲۷۳ خودرو در منطقه ۱۰ واقع شده و شامل ۴ طبقه پارکینگ زیرزمینی در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و با زیربنایی ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع می باشد.

بهره برداری از این پارکینگ ها در محله های پرتراکم شهر از نظر جمعیتی و نفوذپذیری، موجب افزایش سرانه پارکینگ های عمومی سطح شهر تهران به ویژه در منطقه ۱۰ شهرداری تهران خواهد شد و بخشی از مشکلات تامین محل پارک خودروهای شهروندان در این محلات را برطرف خواهد کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط