1402/10/18-21:48

اصلاح هندسی بیش از یک هزار و ۴۰۰ مترمربع از معابر و ایمن سازی نقاط پر خطر ترافیکی

اصلاح هندسی بیش از یک هزار و ۴۰۰ مترمربع از معابر و ایمن سازی نقاط پر خطر ترافیکی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای بیش از ۱۴۰۰ مترمربع اصلاح هندسی معابر و ایمن سازی نقاط پر خطر ترافیکی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ حسین حقی گفت: تصادفات ترافیکی از بزرگترین مشکلاتی است که ایمنی شهروندان را تهدید می‌کند و خسارات مالی و جانی را به همراه خواهد داشت از همین رو ما در تلاشیم با اجرای اصلاح هندسی در منطقه این معضل را به حداقل برسانیم.

وی عنوان کرد: ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و نیز کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودرو‌ها تنها بخشی از اهداف است که در طرح اصلاح هندسی دنبال می‌شود.

به گفته معاون شهردار منطقه۷ اصلاحات هندسی ابتدا توسط مشاور ترافیکی منطقه و بر اساس ضوابط استاندارد و دستورالعمل‌های موجود بررسی و مطالعه و سپس برای اخذ مصوبه به کمیته‌های تخصصی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ارسال و پس از بررسی و تأیید در کمیته‌های مذکور جهت اجرا به منطقه ابلاغ می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به تراکم بالای جمعیتی و بافت تجاری و مسکونی، این منطقه روزانه با حجم بالایی از ورود و خروج خودرو و میزان گسترده‌ای از عبور و مرور در معابر مواجه است و گره‌های ترافیکی از چالش‌های شهری در منطقه به حساب می‌آید؛ بنابراین مدیریت شهری منطقه تلاش کرده است با انجام اصلاحات هندسی در خیابان‌ها و معابر اصلی به حداقل برساند.

حقی در پایان افزود: خیابان دماوند تقاطع خیابان کیایی و فانی، خیابان پلیس روبروی مرودشت (تثبیت خشکه چینی)، خیابان انقلاب اسلامی تقاطع نامجو، خیابان اجاره دار تقاطع خیابان محمد اسماعیل (تثبیت خشکه چینی)، خیابان شهید بهشتی خیابان سهند، خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل پل چوبی تا نامجو تنها بخشی از نقاطی بود که این طرح در آن‌ها اجرا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط