1402/10/19-17:45

اصلاح هندسی بیش از هزار مترطول از معابر منطقه ۱۹ و ایمن سازی نقاط پرخطر ترافیکی

اصلاح هندسی بیش از هزار مترطول از معابر منطقه ۱۹ و ایمن سازی نقاط پرخطر ترافیکی

نقاط حادثه خیز و پر خطر ترافیکی در شبکه بزرگراهی و معابر شهری منطقه ۱۹ با اجرای اصلاحات هندسی ساماندهی و ایمن سازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر تهران اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیر ترافیکی و اصلاح هندسی معابر است افزود: به همین منظور بیش از هزار متر طول اصلاح هندسی در رمپ و لوپ های پل شهید صنیع خانی، بزرگراه های شهید تندگویان تقاطع خیابان میعاد و شهید هاشمی تقاطع حاج موسی با جمع آوری گاردریل و اجرای جدول انجام شده است.

به گفته این مسئول عملیات بازگشایی معبر رحمان به بلوار شقایق در ناحیه دو و خیابان دانش آموز به کندرو بزرگراه شهید هاشمی در ناحیه سه نیز اجرا شد.

فرهادی اصلاح هندسی معابر را راهکاری برای کاهش حجم و حوادث ترافیکی عنوان کرد و گفت: در همین راستا تاکنون در رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان هفت و نیم کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل شده است.

شهردار منطقه یادآور شد: برنامه ریزی برای کاهش حجم ترافیک، ارتقای تردد ایمن و ایجاد دسترسی آسان‌تر در منطقه با شناسایی نقاط حادثه خیز و پرترافیک و بر اساس رصد و بازدیدهای میدانی و همچنین درخواست های مردمی صورت می گیرد.

وی در خصوص سایر اقدامات پیش بینی شده برای اصلاح هندسی در بزرگراه ها به جدول بندی کندروهای بزرگراه آزادگان و کنارگذرهای بزرگراه شهید هاشمی با اجرای جدول بندی اشاره کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط