1402/10/20-11:42

تصميم‌گيري‌های مالی در شركت مترو تهران

تصميم‌گيري‌های مالی در شركت مترو تهران

جلسه مديركل امور مالی و اموال شهرداری تهران با مديران معاونت مالی و اداری شركت مترو تهران، منتج به تصميم‌گيري‌های مهمی در خصوص برخی اسناد مالی و بررسی اقدامات هزينه‌ای پيش رو شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)؛ "مهدی رضايی فر" مديركل امور مالی و اموال شهرداری تهران ضمن حضور در محل شركت مترو تهران و ديدار با كاركنان معاونت مالی و اداری اين شركت، در نشست با "علی سجادی پور" معاون شركت مترو و ساير مديران ذيربط، مسائل متعددی را مورد بحث و بررسي قرار داد كه ماحصل آن، اتخاذ تصميمات و راهكارهای قانونی به منظور پيشبرد اقدامات مالی اين شركت بود.

نحوه اقدام در خصوص جذب و هزينه كرد اسناد سنواتی شركت مترو تهران، اسناد مربوط به قرارداد خريد ۷۰ دستگاه واگن از شركت واگن‌سازی تهران، اسناد هزينه پروژه‌های مرتبط با اعتبارات طرحهای عمرانی دولت در سيستم فاينانس، مزايده فروش ضايعات شركت مترو، نقدينگی تامين شده بابت پايانه‌ها و پاركينگ‌های خطوط و... از جمله مهمترين مباحث مطرح شده در جلسه مذكور بود.

تصميمات اتخاذ‌شده در اين نشست، ضمن رفع برخی ابهامات، مسير اقدامات مالی در موضوعات مطرح شده را تعيين تكليف كرد تا شركت مترو تهران نسبت به چند موضوع مهم كه بعضاً مربوط به سنوات گذشته بود، فعاليت‌های مقتضی را در فضايی شفاف پيگيری و نسبت به انجام هرچه سريعتر آنها اقدام نمايد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط